Aomei blijft verschijnen in het opstartmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Ondanks dat ik meerdere malen bij configuratie systeem aomei bij het opstartmenu heb uitgeschakeld, blijft het programma zich hierin nestelen. In het programma zelf zie ik geen mogelijkheid om dit uit te schakelen.

Iemand een oplossing hiervoor?
 
Gebruik dat progje ook maar nooit een popup gezien.

Als hij mee opstart staat hij gewoon in opstarten in msconfig en/of run/runonce in het register.
Gebruik eens Ccleanr, bij gereedschap en opstarten staat hij niet?

En wat bedoel je met opstartmenu.
 
Gebruik dat progje ook maar nooit een popup gezien.

Als hij mee opstart staat hij gewoon in opstarten in msconfig en/of run/runonce in het register.
Gebruik eens Ccleanr, bij gereedschap en opstarten staat hij niet?

En wat bedoel je met opstartmenu.


Sorry, ik bedoel configuratiescherm waarbij je alle programma's ziet die opstarten als je de pc opstart. Bij Ccleaner staat hi er telkens bij, ook nadat ik en via Configuratiescherm EN uitzetten bijc Ccleaner heb gedaan.

Hij blijt terugkomen en dat vind ik vreemd.

eigenlijk heb ik niet zo'n goed gevoel bij programma's die dit soort gedrag vertonen.
 
Ja dat begrijp ik volledig, maar er staat ook bij "misschien".

En misschien is het beter. Want als je iets vreemd vind en/of een ongewoon gedrag vertoond, kun je het gewoon eraf gooien.
 
Ja dat begrijp ik volledig, maar er staat ook bij "misschien".

En misschien is het beter. Want als je iets vreemd vind en/of een ongewoon gedrag vertoond, kun je het gewoon eraf gooien.

Ik denk dat je wel een punt hebt. Het afgelopen weekeinde en gisteren deel van de avond bezig geweest om het systeem weer draaiend te krijgen. Kon niet updaten, alle herstelpunten waren opeens verdwenen. Kleur beeldscherm veranderd etc. Heb uit arren moede een restore (Aomei) moeten doen. Deze werkt wel. Maar ik denk dat je gelijk hebt. Maar weer op zoek naar betrouwbaar back-up programma!
 
Ja sorry. Ik wens je succes verder met je onderzoektocht. :);)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan