Outlook met live adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Berichten
391
Dag allemaal,ik heb een vraagje vriend van mij heeft een email adres bij outlook met live...
hij kan mails verzenden maar niet ontvangen.Hij heeft niks veranderd aan zijn instellingen of zo.Het is zomaar gekomen.
Ik heb even via thunderbird zijn mail geconfigureerd ,maar helaas zelfde probleem.
alvast bedankt als iemand een idee heeft
 
hartelijk dank voor je reactie.Maar op thunderbird het zal toch moeten werken?als het niet op outlook werkt ? of heb ik het mis?
 
bedankt voor je reactie, ik heb alles nagekeken ,helaas het probleem is nog niet opgelost
 
bedankt nogmaals, ik heb het zelf bij mij geprobeerd.op mijn.Ik heb zijn gegevens ,wachtwoord en zo.zelf gebruik ik telenet.
Ik heb op thunderbird zijn email van outlook ingesteld, en mijn outlook.mijn outlook werkt prima ,maar zijn outlook niet.raar
 
Laatst bewerkt:
Dat is voor mij ook vreemd. Ik moet hierop passen. Sorry.
 
Kijk eens of online Outlook mail wel de mail door een andere client als thunderbird opgehaald mag worden.
Microsoft is daar aan het updaten geweest, heb er zelf ook last van gehad.
ik gebruik verder pop-mail.outlook.com en poort 995 met Veilig naar specifieke poort (TLS).
En dat werkte ook ineens niet meer.
Loop de on line instellingen dus eens na...
 
bedankt voor je reactie, ik heb wel iets anders gevonden , bij de optie van doorsturen,stond een onbekend gmail van een zeker stephanne40735..
Ik heb de optie uitgeschakeld en ik krijg nu mails binnen maar enkel recent mails.
 
Ik zou het wachtwoord maar heeel snel veranderen,.... als je zeker weet dat ie deze niet kent....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan