COnstante vastlopers Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik heb de laatste tijd steeds meer problemen met chrome. Heb inmiddels al een herinstall windows 10 gedaan en ook Chrome opnieuw geinstalleerd, maar kennelijk zit het in een van de laatste versies.
Op willekeurige momenten verschijnt er links onder in beeld "wachten op cache" en vervolgens blokkeert niet alleen chrome, maar de complete pc. Zelfs taakbeheer of ctrl-alt-del werkt dan niet. Na 30-60 seconden gaat chrome vervolgens verder met laden of er niets aan de hand is en kan ik zowel chrome als de pc weer verder gebruiken.

Ik kan wel steeds handmatig mijn cache legen, maar dat lijkt ook niet echt te helpen. In logfiles kom ik nergens meldingen tegen en ook in appdata bij Chrome staan geen rare crashreports. Waarschijnlijk omdat het geen crash is maar gewoon een tijdelijke block.

Heeft iemand hier misschien ook problemen mee en een oplossing? Anders wordt het wellicht tijd voor een andere browser (wel een die net als chrome meerdere verschillende users aankan)

Het meest irritante vind ik nog dat een applicatie kennelijk zelfs windows 10 compleet kan laten blokkeren (heb zelfs getest met een openstaand CMD scherm maar zelfs daar kan ik op die momenten niets in typen)
 
Hoi,
Weet je zeker dat het niet aan je pc zelf ligt?
Wat ik me kan voorstellen een probleem met de data-overdracht naar je harde schijf of anderszins.
Ik zou eens controleren met een andere (tijdelijke) browser, Firefox b.v. of dat het probleem oplost. Zo niet dan ligt het niet aan de browser en moet je echt aan een schijfprobleem e/o geheugen o.i.d. gaan denken.
 
Zoals Mik zegt, denk ik dan ook aan andere dingen.

Download
56c58586553a6-f0554a4c1ed314ba-16x16.png
Open Hardware Monitor naar bijvoorbeeld het bureaublad..
  • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam "openhardwaremonitor-v0.7.1-beta.zip" uit.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op OpenHardwareMonitor.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren.
  • Klik bovenin het menu op File > Save Report en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
  • Voeg dit rapport als bijlage toe aan het volgende bericht.
 
Het gekke is dat ik er in normaal gebruik geen last van heb, ook niet met bv office of games, wel met Chrome. Als ik Broncontrole open heb staan dan staat die ook helemaal vast op dat moment.

Hier in ieder geval het rapport van openhardwaremonitor. Zover ik zie in het overzicht geeft hij ook geen fouten aan bij de Harddisk en SSD (SSD life nog steeds 100%)

Bekijk bijlage OpenHardwareMonitor.Report.txt
 
Ik gebruik Windows 10 en Chrome Versie 54.0.2840.87 m (64-bit)
 
Ik heb ook Windows 10 en Chrome Voor Windows 10/8.1/8/7 64-bit
 
@Joannika
Ik volg graag dit bericht want ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb ook Windows 10 en Chrome Voor Windows 10/8.1/8/7 64-bit
Je breekt in in iemand anders zijn topic.
Als je hetzelfde probleem hebt wacht dan de antwoorden e/o oplossing af die aan topic starter worden gegeven en breek er niet steeds in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan