iolo verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulwesselius

Verenigingslid
Lid geworden
18 aug 2012
Berichten
31
Ik heb iolo een proefscan laten doen en heb toen geconstateerd dat ik dit programma niet meer kwijt raak. Na een scan binnen Windows Verkenner vind ik vele files betreffende iolo, maar ik mag ze niet verwijderen. Een zoektochtje op internet leverde me op dat dit wel een legaal programma zou zijn, maar anderen hadden ook opgemerkt dat het niet te verwijderen is. Er komt steeds een pop-up, die me aanmoedigt om het programma te kopen.
Een volledige scan van Malwarebytes vond niets slechts.

Er staat 'U dient door TrustedInstaller gemachtigd te worden om deze map te verwijderen'. Het gaat dan om de map:
x86_microsoft-windows-iologgingdll.resources_31bf3856ad364e35_10.0.14393.0_nl-nl_7f6cefb8c0ef5258

Zouden jullie me kunnen helpen om deze mappen van iolo toch te verwijderen?

Mvgr., Paul Wesselius
 
deze software gebruiken lukt me niet

Ik heb beide software pakketten proberen te gebruiken, maar het lukt me niet.

Grootste probleem is dat beide programma's geen zoekfunctie hebben. Via de verkenner vind ik een achttal files met 'iolo' er in. Echter bij die files komen om ze te deleten m.b.v. Unlocker of DIF wil me niet lukken.

Mvgr., Paul Wesselius
 
Unlocker staat in contextmenu en daarmee kun je het bestand of map vrijgeven in verkenner.

Delinvfile is veel sterker maar dan dien je naar de map of bestand te verwijzen.
 
uitleg gevraagd

Sorry, Lange Pier, ik begrijp je eerste zin niet: Unlocker staat in contextmenu en daarmee kun je het bestand of map vrijgeven in verkenner. Ik zie inderdaad een rechthoekig mapje waarin ik - op onhandige wijze - naar files kan proberen te komen. Daarnaast heb ik ook verkenner geopend. Hoe ik een bestand of map kan vrijgeven in verkenner begrijp ik niet.

Kun je wat uitvoeriger zijn?

Mvgr., Paul
 
Als je met het muispijltje op het bestand gaat staan wat weg moet en klikt met de rechtermuisknop dan staat unlocker in dat contextmenu, die aanklikken en dan krijg je een menu waar je kunt kiezen voor verwijderen.
 
succes

Beste Lange Pier,

Bedankt voor je hulp. Ik ben alle iolo files nu kwijt.

Mvgr., Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan