SupTab

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagvol

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Berichten
106
Sinds enige tijd (ik weet niet precies wanneer voor het eerst) krijg ik een melding van windows defender dat er schadelijke software op mij pc staat. Het gaat dan om suptab welke ik door windows defender laat verwijderen. Enkele seconden later komt dan dezelfde melding terug. Ik ben aan het zoeken geweest en zag dat ik het beste Malwarebytes anti-malware kan gebruiken. Die heb ik laten scannen, maar die vindt niets. Dat vind ik vreemd. Heb ik nu wel rotzooi op de pc staan of niet? En zo ja, hoe krijg ik het er dan af. Ik ben ook al bezig geweest met SpyHunter. Die vond veel meer, maar ik begreep dat dat niet altijd even betrouwbaar is. Ik heb trouwens Avast Free Antivirus op de achtergrond draaien.

Iemand enig idee?

Groet,
vraagvol
 
Hoi,

dat heb ik gedaan. Ook dat programma vindt niets. Het lijkt er dus op dat er niets aan de hand is, maar waarom geeft windows defender dan iedere keer die (best vervelende opmerking). Is er een manier om die waarschuwing kwijt te raken? Ik kan hem natuurlijk wel uitschakelen...

Gr. Ariën
 
Maak eens een schermafbeelding van Defender daar moet dan staan waar en wat er is gevonden.
 
Hoi,

hier de afbeelding van windows defender:
supTab.jpg

Het zit dus in de snelkoppeling naar twee browsers. Overigens gebruik ik vooral Firefox...

Gr. Vraagvol
 
Ik had een paar dagen geen tijd om te reageren of om ook maar in de buurt van mijn pc te komen. Nu zie ik dat de meldingen verdwenen zijn. Erg vreemd, maar mij hoor je niet klagen. Hartelijk dank voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan