Windows 8 herkent prodcut key niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Berichten
433
Hallo allemaal

Ik heb een vreemd probleempje.
Ik heb gisteren mijn laptop gereset omdat die anders kapot zou gaan door windows 10
en nu staat er windows 8 op zoals ik hem gekocht hebt maar hij zegt dat ik de windows moet activeren...
Maar dit is mij nog nooit overkomen.. heb vaker windows gereset misschien 6x zelfs en nooit een probleem gehad
Weet iemand raad?

MVG
 
Een laptop die kapot zou gaan door Windows 10? Mooi, kan ik die aan het lijstje met sterke verhalen toevoegen.
 
Zoek maar eff op: blue screen thread stuck on device driver
Staat erin dat het door windows 10 een probleem wordt veroorzaakt ofzo
 
Dat heeft niks met maken met het kapot maken van een laptop.

Heb je geprobeert om de originele Windows 8 key opnieuw in te geven?
 
Laatst bewerkt:
zat er niet bij het was allemaal automatisch.. verschil is er wel want meestal deed ik via de instellingen opnieuw resetten, en omdat die eergisteren bijna kapot ging heb ik het met f10 bij de opstart gereset
dus misschien komt het daardoor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een prodcut key ... kinky ! :d

Mogelijk vind je via deze link een oplossing voor de activatie van je Windows 8 (ASAP te upgraden naar 8.1).
 
Doet de code dan wel op 8.1? Zonder gezeik dat ik geen code heb

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat zou niet anders kunnen want windows 8.1 is voorgeïnstalleerd dus dan moet hij hem er gelijk opzetten
 
8 is bij mij voorgeinstalleerd en niet 8.1 of maakt dat nietzoveel uit?
 
Oh dat maakt wel uit, maar bij die creation tool kan je zelf kiezen welke windows je wilt en als je dan windows 8 kiest die bij jou is voorgeïnstalleerd dan doet hij het gewoon

Maar heb je nog wel de schijf in je laptop waar fabrieksinstellingen opstaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Antwoord wat ik had gegeven was niet interessant en maar weggehaald maar daar stond dat je nu nog alleen W10 kunt installeren, key's voor andere oem versies zullen niet meer werken.

Ga je toch weer proberen om dat niet te accepteren geef dat even aan, kan ik deze reply ook weghalen.......
 
Ik vind het irritant dat als ik vb een filmpje kijk en opeens een blauwe scherm komt uit het niets om mn windows te activeren
Komt om de zoveel tijd en je echt irritant . Als ik dat weg krijg ben ik blij..
Weet jij hoe dat moet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan