data uit kalender oproepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiper

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2014
Berichten
13
Hallo

Ik heb een code gekocht voor een kalender op internet volledig opgebouwd met css en javascript.
Het is me gelukt om dit te integreren in mijn website. Zie http://www.spinibo.be/schoolwebsite/de_schatkist_agenda.html
De data wordt aangepast in een javascript document, zie bijlage.
Nu zou ik graag in de body van mijn html document deze data willen oproepen via javascript zodat ik in één oogopslag overzicht krijg van alle geplande activiteiten.

Jullie zouden mij daar echt mee helpen, alvast bedankt!

Peter

Bekijk bijlage jquery_kalender_schatkist.txt
 
data uit een sql database? dat is namelijk niet 'zomaar' eventjes gedaan, zeker niet als je een script als dit dat relatief simpel is, gekocht hebt. want dat laat zien dat je niet echt veel weet van coderen.
En dat geeft niks, daar zijn we voor. Alleen dit is te weinig informatie om mee te werken.

- Is het een SQL database?
- Hoe heet het tabel waar je de activiteiten/tijden opslaat, en hoe heet het colomn?
- Wat wil je precies weergeven/aanpassen?
- Word hetgeen je wilt weergegeven al opgeslagen? (staan activiteiten die je wilt weergeven al in je database?)
- Heb je uberhaupt een SQL database bij je website?

Groetjes.
 
Beste
Alvast bedankt voor uw antwoord.

Ik ben vrij zeker dat er geen SQL Database achter de website is. De gegevens voor de kalander geef ik zelf in een javascript bestand die in de folder "js" bewaard wordt, zie bijlage.

Het zou dus de bedoeling zijn dat ik in het tabblad "agenda" naast de kalender die ik in de linker kolom heb geplaatst in het middelste gedeelte een overzicht krijg van alle geplande activiteiten voor een bepaalde periode, bv:

Oktober
3 oktober: Pedagogische studiedag: school gesloten. Klik op foto indien u opvang nodig hebt
4 oktober: C: Sport
7 oktober: 2C: Schaatsen
9 oktober: Klasfoto!
enz...


Alvast bedankt!!!

Peter
 

Bijlagen

  • jquery_kalender_schatkist.txt
    11,7 KB · Weergaven: 39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan