IPhone 6 Face-time

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
163
Wie kan mij helpen??

Sinds een paar maanden krijg ik bij het opstarten van mijn IPhone 6 de melding "Je aanbieder kan kosten in rekening brengen voor Sms-berichten die worden gebruikt om Facetime te activeren"

Wat ik ook probeer hij blijft de melding geven, dan maar naar de Amac sorry mevrouw zou het niet weten u moet maar naar apple bellen. Dit dus gedaan en volgens hun is de beste oplossing terugzetten naar Fabrieksinstellingen, nou daar zit ik dus niet op te wachten ondanks dat er misschien wel een kopie staat op I-cloud maar ben niet zo'n techneut hierin, dus vind ik het niet de beste oplossing!

Zijn er meerdere IPhone gebruikers die dit probleem hebben, dan hoor ik het graag??

Groetjes Cowgirl
 
Hallo Manamana,
Dankjewel voor je reactie, de tijdzone staat goed ingesteld ga vanmiddag proberen om het nummer te blokkeren!! Het kost mij verder niets omdat de sms in mijn bundel gratis is, maar vind het gewoon niet nodig.
Zelfs als FaceTime uitgeschakeld staat wordt er nog een sms verzonden!! Het is gekomen bij de vorige update, daarvoor heb ik er nooit geen last van had.

Groetjes Cowgirl
 
Hallo Manamana,

Heb je bericht gelezen, zoals ik eerder al aangaf is dit probleem er nooit geweest. Heb nu de rekeningen van de provider nagekeken en vanaf 24-09-2016 zijn er telkens sms verstuurd.

Heb je misschien enig idee waar je kunt zien wanneer er update's zijn geweest van Apple, ik krijg namelijk sterk de indruk dat het daarin zit.

Groetjes Cowgirl.
 
De laatste update was van inderdaad 13 september 2016. Had je een backup dan kun je terug.
 
Dan heeft mijn gevoel me niet bedrogen :D
Ga toch maar weer contact opnemen met Apple en hier en daar nog eens rondvragen of er meerdere IPhone gebruikers in mijn opgeving dit probleem hebben!!

Nogmaals dank voor het meedenken, en ik laat de vraag nog even openstaan wie weet komen er nog meerdere reacties.

Groetjes Cowgirl
 
Het probleem is vanzelf opgelost!!

Vanaf november heb ik mijn IPhone niet meer aan op uitgezet!! en sinds vorige week krijg ik geen melding meer betreffende facetime en ook worden er geen kosten meer in rekening gebracht!

Toch bedankt voor al het meedenken en suggesties

Groetjes Cowgirl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan