Logitech set K800 met muis leidt eigen leven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Sinds enkele weken heb ik veel problemen met de muis van dit setje, deze maakt de raarste bewegingen. De muis springt van links naar rechts en surfen is uiterst lastig omdat zo snel je met de muis op de geopende site komt beweegt de site zich automatisch van boven naar beneden eigenlijk met alles waar ik de muis overheen beweegt, dit is erg irritant en nog lastig ook. Logitech Setpoint verwijderen en opnieuw installeren levert geen verbetering op vreemd als dit nooit is geweest, ik heb Logitech Setpoint software op heden verwijdert maar ook dat is geen optie en hoop dat voor dit probleem een oplossing gevonden kan worden, ik gebruik als OS Windows 10 64 bit.
 
Dag Lange Pier, uiteraard dat gebeurt minimaal twee keer per week. Ook een nieuwe muismat of wat dan ook bied geen oplossing, diverse muis instellingen enz.. het wil maar niet helpen. Een andere losse muis met ontvanger werkt wel perfect maar het K800 setje die samen op 1 ontvanger zitten schijnbaar niet meer, zomaar ineens.
 
Zender/ontvanger in een andere USB poort al geprobeerd?
Voorin b.v.

Bij de Unifying staan ze er gewoon in?
 
Hoi Lange Pier, ze staan bij Unifying erin vermeld inclusief een paar keer HID-muis. Muis op 1, Toetsenbord op 2.
Bij apparatenbeheer staat ook 2x een vermelding van HID-muis met drivers van Microsoft? deze verwijderen is mogelijk maar worden na opstarten weer teruggeplaatst. Ik heb de Logitech Setpoint software weer geïnstalleerd maar zonder resultaat muis leeft nog eigen leven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan