volgorde postvakken verschillende emailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
In windows 10 heb ik outlook 2010 met daarin meerdere accounts. Bovenaan stond het meest gebruikte account. Nadat ik er een nieuw sccount aan heb toegevoegd, staat de meest gebruikte niet meer bovenaan.
Hoe kan ik dat veranderen, zodat het standaard meest gebruikte account weer bovenaan staat??
Het laatst toegevoegde account is een Hotmail adres.

grts.,

Henksr
 
Laatst bewerkt:
hoi Manama,

Begrijp niet goed wat je met uitloggen bedoeld, maar ik ga eerst op gemak de link die je stuurt bekijken.

grts,

Henk Sr
 
Oh nee dat was voor gmail van google. Sorry. Las weer niet goed.

Via de accountinstellingen bepaal je toch welk account het standaard e-mailaccount is.

En om een ander account te promoveren tot standaardaccount, selecteer je het in de lijst en klik je op de optie Als standaard instellen.
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt. Nevola staat als standaard emailaccount ingesteld. De uitgaande mail gaat automatisch vanuit dat account, maar wanneer ik outlook inlog dan worden de binnengekomen mails van het later bijgevoegde Hotmail account op het scherm getoond.

Af en toe krijg ik ook foutmeldingen zoals deze en andere.
foutmelding in outlook.png

Ik denk dat ik dat hotmailadres er maar eens afgooi.

grts.,

Henksr
 
nogmaals nu iets meerFoutmelding outlook,Teamviewer,etc,etc.png


enig idee waardoor dit komt??

Henk sr
 
Laatst bewerkt:
Het Hotmail emailadres heb ik verwijderd. De foutmelding is ook verdwenen. Ik zag dat er in de instelling exchange stond in plaats van pop3 of imap.
Kan dat de oorzaak van de foutmelding zijn??
Kan ik het hotmailaccount weer opnieuw installeren, maar dan met de instelling imap? Hetzelfde hotmailaccount staat ook op een iPad dus de mailtjes zal ik nog wel hebben.

grts.,

Henk sr
 
Hotmail is outlook geworden zoals je weet, dit is dan net effe anders dan outlook 2010.

probeer het eens hier www.outlook.com log daar eens op in als je kunt. (Het is een webbased programma)
 
Laatst bewerkt:
Oke Henk, graag gedaan en wellicht tot ziens. Groet. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan