Bios wachtwoord resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony68

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
Berichten
112
Ik heb onlangs 3 HP Elitebooks overgenomen. Echter zit er een bios wachtwoord. Nou heb ik al gegoogeld om deze te resetten, zonder resultaat. Ik heb het kabeltje van cmos batterij er al uit gehaald echter zonder resultaat. Het gaat onder meer om een HP Elitebook 6930P. Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen.
 
Beste Lange Pier,

Wederom dank voor je snelle reactie, ik had voordat ik hier mijn bericht had geplaatst deze video al gezien, maar ik snap de video niet en ook niet wat ik precies moet doen volgens de video.
 
even om voor mij alles op een rijtje te zetten.
Ik moet het bovenste bestand sp72886 van downloaden en dan de instructies volgen de laatste reply in de hp discussie uitvoeren.

Is dit voor alle HP Pro en Elitebook versies, of alleen voor de Elitebook 6930P
 
ik ga het zeker even proberen, een chip vervangen lijkt mij geen optie.
 
Hallo Mik,

Ik ga zeker deze tip uit proberen, vrijdag komt mijn broer langs en wil dit samen met doen, hij is er wat meer in thuis dan ik. Ik hoop dat dat ook werkt voor de andere HP Elite en probook modellen.
 
Beste Mik,

Bedoel je, dat ik volgens de link van jou alleen maar 12345 hoef in te vullen om in de Bios te komen?
 
Hoi

Mocht niets helpen misschien te achterhalen waar je ze gekocht hebt?
 
Er lijkt ook nog een softhack te zijn waarbij je drie keer een fout wachtwoord invoert, waarna het systeem een foutcode genereert. Die foutcode is blijkbaar terug te herleiden tot een wachtwoord. Zal later vandaag het artikel nog eens terug proberen te vinden.
 
Er lijkt ook nog een softhack te zijn waarbij je drie keer een fout wachtwoord invoert, waarna het systeem een foutcode genereert. Die foutcode is blijkbaar terug te herleiden tot een wachtwoord. Zal later vandaag het artikel nog eens terug proberen te vinden.
Die hack staat al in mijn link #11
 
Ik ben inmiddels al een stuk verder van HP Elitibook 6930P heb ik het wachtwoord kunnen resetten, dank zij de link van lange pier. Ik heb hier wel hulp van gehad van een hulpvaardige buurman.
Ik had gehoopt dat ik van de ander twee laptops het bios wachtwoord kon resetten, helaas dat lukte niet. Tevens heb ik ook de ander opties uitgeprobeerd, echter zonder resultaat,

Het gaat om de HP Probook 4540S en de HP Probook 650

Heeft iemand nog suggesties hoe ik van deze twee laptops de bios kan resetten?
 
Ik ben inmiddels al een stuk verder van HP Elitibook 6930P heb ik het wachtwoord kunnen resetten, dank zij de link van lange pier. Ik heb hier wel hulp van gehad van een hulpvaardige buurman.
Ik had gehoopt dat ik van de ander twee laptops het bios wachtwoord kon resetten, helaas dat lukte niet. Tevens heb ik ook de ander opties uitgeprobeerd, echter zonder resultaat,

Het gaat om de HP Probook 4540S en de HP Probook 650

Heeft iemand nog suggesties hoe ik van deze twee laptops de bios kan resetten?

Voor de Probook 4540S en de 650 (waarschijnlijk G1) is er geen software matige oplossing,
je kan het wel verwijderen als je de bios chip kan uitlezen door middel van een programmer.
je heb al voor 5 euro een programmer die het werk voor je kan doen, de bios wachtwoord kan ik voor je verwijderen
als je de chip heb uitgelezen.
Let op 650 heeft 2 bios chips waarvan je 1 hoeft uit te lezen
 
Beste Biosman,

Ik begrijp niet goed wat je met een programmer bedoeld, is dit een apparaat wat chips kan uitlezen?
Dit is voor iets nieuws waar ik nauwelijks verstand van hebt
 
Beste Biosman,

Ik begrijp niet goed wat je met een programmer bedoeld, is dit een apparaat wat chips kan uitlezen?
Dit is voor iets nieuws waar ik nauwelijks verstand van hebt

inderdaad je kan chips mee uitlezen en herschrijven maar het steld niet veel voor, is niet ingewikkeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan