internet provider duitsland en beperkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

solange

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
68
Hallo,
Ik hoop dat ik hier op de juiste afdeling zit .... hier is mijn probleem :
Ik woon in Duitsland en heb als provider Telekom. Als ik op mijn browser een nederlands of belgisch adres ingeef word ik in vele gevallen automatisch omgeleid naar een DE adres, wat ik uiteraard helemaal niet wil. Soms heb ik de mogelijkheid om via de site zelf dan aan te geven dat ik liever het .be of.nl adres heb, maar het blijft behelpen. Ik vind het heel opdringerig dat ik na ingave van een be of nl automatisch naar een de adres ga.
Kan ik dit ergens ingeven dat ik dat niet wil ? Voor mijn werk steek ik de grens over (Luxemburg) en daar is dat dus helemaal niet. Ik zit daar dan met een Luxemburgse provider, maar whatever adres ik ingeef, dat wordt altijd gerespecteerd. 't zijn dus echt wel de Duitsen die moeilijk doen ;-)
Bij netflix heb ik het ook, maar daar kan ik het nog begrijpen...ik ben verplicht om netflix.de te bekijken vanwege de auteursrechten...helaas :-(

Twee probleem (ligt in dezelfde lijn). Als ik een youtube filmpje bekijk is er eerst een aantal seconden met reclame. In Luxemburg is dat redelijk neutraal...dat is dan meestal een belgisch filmpje. In Duitsland (provider Telekom) ALTIJD Duitse reklame.

Zou heel tof zijn mocht ik ergens kunnen ingeven dat mijn browser moet respecteren wat ik ingeef en niet door Telekom verzocht wordt om te kijken naar wat ZIJ willen.

Dank op voorhand
solange
 
Ik gebruik meestal Mozilla Firefox maar heb eveneens internet explorer of google chrome.

groetjes,
solange
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan