Extra harde schijf geeft geen toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie22

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
83
ik had problemen met het opstarten van de computer. De computerzaak heeft een nieuwe harde schijf( SSD ) erbij gezet en heeft daar windows 10 opgezet.
zelf heb ik alle software er weer opgezet. Alles werkt prima. Maar ik heb 2 externe harde schijven, waarvan ik bij één geen toegang krijg.
De schijf wordt wel gezien.
is daar een oplossing voor.

mvg
Sammie
 
Kijk eens in schijfbeheer hoe de schijf daar staat, een screenshot hier neerzetten mag ook.
Zoeken, diskmgmt.msc ingeven.
 
Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.
Geleend van @Dnties.
 
Maak hem wat groter zodat onderin ook alle schijven staan en hoe groot zijn de externe schijven?
En hoe groot is die je niet ziet?

Zie nog 3 schijfletters, de l:, O: en N:.
 
geen toegang tot schijf O

als ik schijf O aanklik, staat er dat ik geen toegang krijg.
dit is gebeurd nadat er een SSD schijf is gemonteerd en windows 10 opnieuw is geïnstalleerd.
 
geen toegang tot schijf O

de schermafbeelding krijg ik niet geplaatst, kan ik die misschien per e-mail sturen.
 
Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop;
van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie.
Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen.
Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Zo doen, sig. quote van @dnties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan