Verschil tussen 1.8 en 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sytse1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
584
Office versie
miDer
Ik gebruikte de laatste maanden Spotnet 2.0
Al jaren heb ik tot alle tevredenheid news.supernews.com
Tot mijn verbazing melde een vriend mij over bepaalde boeken die bij hem in het overzicht stonden en die bij mij niet voorkwamen.
Hij gebruikt Spotnet 1.8
Ik heb de nieuwste Spotnet versie verwijderd en opnieuw 1.8 geïnstalleerd.
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik hetzelfde overzicht als mijn vriend.
Volgens mij zou dit toch niet mogelijk moeten zijn?
Bij beide versies zou volgens mij hetzelfde overzicht getoond moeten worden.
Maar er zijn in de overzichten duidelijke verschillen te zien.
Enig idee wat dit kan zijn.
Sytse
 
Heb je in de settings spam/blacklisting etc. eventueel aanstaan? Als er dingen worden geplaatst met virussen en/of mensen die veel problemen veroorzaken worden automatisch uit de lijst verwijderd, zoals ik het begrijp.
 
Dit zou inderdaad het geval kunnen zijn. De boeken die in 1.8 zichtbaar zijn hebben wel een gevaren driehoek bij zich staan.
Ik heb ze gewoon kunnen downloaden. En probleemloos kunnen openen en lezen.
Nog maar eens 2.0 downloaden en installeren.
 
Ik vond op *knip* een vergelijking tussen Spotnet 2.0 en 1.81. Het aanbod aan downloads zou in beide versies gelijk zijn. Spotnet 2.0 is wel makkelijker vanwege de screenshots als je iets zoekt. Verder werkt Spotnet 2.0 bij mij sneller dan de oudere versies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik quote even uit onze huisregels:

Het downloaden van software en media uit illegale bron (ook als het om een zogenaamde "thuiskopie" gaat) is sinds april 2014 in Nederland, net als in de rest van de EU, wettelijk verboden. Dat betekent dat er geen links naar illegale downloads mogen worden geplaatst, en ook dat indirecte verwijzingen (bijvoorbeeld "download een torrent van Windows", of "mail mij maar even voor een mp3tje") niet zijn toegestaan.

Daarom gaat dit topic dicht
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan