ccleaner SELECTIEF cookies verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

icelandic

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2014
Berichten
122
Ondanks dat ik in ccleaner bepaalde cookies naar rechts heb verplaatst, worden deze tóch verwijderd!
Iemand die hier een oplossing voor weet?

Vr. gr.,
Eric
 
Er staat me iets bij dat je tijdens het installeren moet aangeven dat je smart cookie clean o.i.d. mee wilt installeren/inschakelen. Heb je dat gedaan.
 
Ondanks dat ik een aantal cookies naar rechts heb verplaatst (om verwijdering te voorkomen), gebeurt dat toch.

Weet iemand hoe dat komt?
Ik heb geen andere programma's in m'n computer die dat zouden kunnen doen...

Vr. gr.,
Eric
 
Dat kan ik me niet herinneren...
Ik zal daarom ccleaner verwijderen en daarna weer installeren...

Bedankt voor de reactie.
 
Ik weet het antwoord niet, maar ik wil toch een abonnementje op jouw vraag omdat ik zeer benieuwd ben naar eventuele antwoorden / oplossingen. Hier werkt het namelijk wel goed.
 
Interessant....
Heb jij gouden vingers ofzo? :rolleyes:

Je plaatst echt alleen maar de cookies die je wilt houden alleen maar naar rechts????

Vr. gr.,
Eric
 
Nee, ik heb geen gouden vingers, maar vind je vraag daarom zo verrekte interessant omdat het hier gewoon wel werkt. Voor alle zekerheid, hier hebben we het toch over :

CC.jpg

Er zijn wel eens mensen die de hierboven genoemde Cleaner verwarren met een andere.

en ja, ik plaats ze naar rechts.
 
Laatst bewerkt:
Heb je tóch gouden vingers....

Ik heb nét een nieuwe ccleaner geïnstalleerd, inclusief intelligente scanning, En zal dat straks testen...
Moet nu even boodschappen doen met de vrouw...:shocked:

Vr. gr.,
Eric
 
Misschien, misschien..........

ik ontdekte zojuist dat een site waar ik nog wel eens een kaartspelletje speel, ic. gametwist, 2x in het linker rijtje stond. 1x met alleen de woorden "gametwist.com" en aan het eind van de lijst "www.gametwist.com". Ik heb ze nu beide toegevoegd aan het rechterrijtje (was ik tot nu toe nog niet aan toegekomen) maar dan wel 2x !!!
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb die verschillen ook gezien...., niets daarvan helpt bij mij...!

Ik ga nu mijn nieuwe versie (vandaag opnieuw geïnstalleerde versie) uitproberen.
Ik laat de resultaten wel weten...

Vr. gr.,
Eric
 
Nieuwe versie geïnstalleerd (inclusief iets van intelligent scannen...), ga nu testen...

Vr.gr.,
Eric
 
Nieuwe versie geïnstalleerd en het is mij nu volkomen duidelijk. Alles werkt.:d

Is er iemand geïnteresseerd in de werkwijze?
Het is een beetje een stappenplan....

Vr.gr.,
Eric
 
Ehh, is dat niet heel simpel af te lezen aan het plaatje uit bericht 5?
 
Ehh, ja en nee....

Als het een eenvoudig programma is, dan ja.
Is het een programma dat graag méér doet dan alleen op je scherm staan, dan komen er méér cookies in je computer!

Stappenplan:

1) Je hebt alleen je startscherm aan. Start ccleaner en verwijder al je cookies. Er is geen enkel cookie meer in je computer.
2) Sluit ccleaner. Start het programma waarvan je het(de) cookie(s) wilt behouden. Sommige (veel) programma's installeren méér dan één cookie.
3) Start ccleaner. Je ziet nu precies welke cookies dat programma heeft geïnstallerd. Selecteer ze allemaal en verhuis ze naar rechts.
4) Herhaal deze 3 stappen voor ál je programma's waarvan je de cookies wilt behouden.

Je moet maar even wat experimenteren met deze werkwijze. Als het niet lukt, even piepen! :thumb:
Vr. gr.,
Eric
 
Dus de truc is dat cookies van één programma op de één of andere manier aan elkaar gekoppeld zijn als ik het goed begrijp.
Staat er slechts één van deze verzameling cookies (van één programma) links dan worden de rechter cookies toch verwijderd?
 
@Senso...

Je eerste regel: Ja. Vandaar ook dat, als je een wachtwoord moet invullen in dat programma, dat wachtwoord ook in nóg cookie komt. Vandaar soms wel twee, drie of vier cookies voor één programma.

Je tweede regel: Rechter cookies worden nooit verwijderd....

Vr. gr.,
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan