Skype account aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
428
Hallo,

Ik wil graag een Skype account aanmaken maar ik zie nergens de mogelijkheid omdat met een Skype naam te doen, ik wil namelijk geen microsoft account aanmaken en ook niet met mijn Facebook account en niet met mijn telefoonnummer.

Alvast bedankt,
Groetjes Rene.
 
Hallo Rene. Dat kan niet, je moet eerst het skype programma downloaden, dus je hebt meteen dat probleem.:confused:

Misschien een ander programma proberen.
 
Ik heb het programma ook eerst gedownload, volgens een handleiding due ik gelezen, verder staat er dat op nieuw account aanmaken moet klikken, maar alleen met een email adres of 06.
 
Waarom alternatief zoeken als je ook account aanmaken met een alleen een Skype naam? Of is die mogelijkheid er niet? Mijn oude account die ik gesloten heb heb ik wel met Skype naam kunnen maken. Met een alternatief dan moeten de andere het zelfde programma hebben
 
Volgens mij is sinds Skype van Microsoft is het niet meer mogelijk een eigen naam te gebruiken. Gaat inderdaad via je Microsoft account.
 
Volgens mij is er een mogelijkheid, want met mijn oude Skype account was het namelijk al van Microsoft.
 
Als je al een oud skype adres hebt kun je niet meer koppelen of ontkoppelen met een nieuwe. Wat @Terrarabo zei het gaat via je account.
 
Laatst bewerkt:
Dat heeft niks met ontkoppelen te maken, ik heb dat oude Skype naam toen aangemaakt zonder Microsoft account, maar ik heb bij de een tijd geleden verwijderd, als het alleen kan met een Microsoft account dan is het opgelost en wil ik geen Skype.
 
Die link had al eens gelezen toch mijn dank ervoor, ontkoppelen heb ik niks omdat ik me moet aanmelden met een email adres en dat is dus wat ik niet wil, ik wil gewoon een skype naam met wachtwoord zodat mensen me ook kunnen zoeken en vinden, zodat ik mensen niet eerst mijn email adres moet geven. FaceTime werkt alleen met Apple gebruikers
 
Dankjewel voor de link maar dat is voor het herstellen dat kan ik niet heb het account 1 jaar geleden verwijderd, ik zoek een link voor account aanmaken met Skype naam.
 
Je zou anders een weggooi mail adres kunnen nemen.... dan kun je iig een skypname aanmaken neem ik aan.
Alleen als je je wachtwoord kwijt bent heb je (meestal) na 1 uur geen mailadres meer om dat te ontvangen...
https://www.guerrillamail.com/inbox
Meer opties:
https://www.security.nl/posting/378605/Tijdelijk+emailadres

Vraag me af of het überhaupt nog zonder kan, immers je moet het account tegenwoordig bijna altijd activeren.. een beetje lastig zonder mailadres..
Met Gorillamail heb je die optie (na 1 uur vervalt het mail adres).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan