FIlms (mov) bestanden van iphone5s naar pc kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
317
hoi

ik schaam me bijna om deze vraag te stellen als ex-ict'er, maar ik ben blijkbaar te achterlijk om films van de iphone van mijn vrouw naar de pc over te zetten. IK heb itunes geïnstalleerd en zie de films daar ook staan en kan ze afspelen, maar ik wil ze opslaan op de pc. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn?

alvast bedankt voor jullie hulp
 
thx voor het begrip :), ik ga ermee aan de slag. Mijn vrouw heeft 2 iphones, een prive en een van werk. die films die ik wil hebben staan op de werk telefoon als je op videos drukt. Wanneer ik echter zelf een filmpje maak op de prive telefoon komen ze onder foto's te staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg helemaal niets meer aan de gang met mijn iphones naar de pc.
Aansluiten via usb wordt hij herkend, maar wanneer ik op internal storage klik zie ik een lege map.
Heb geprobeerd via icloud en icloud voor windows, kan foto's/films niet benaderen.

Ook via wondershare krijg ik geen connectie, is me 1 keer gelukt om te foto's te zien op de pc, maar daarna crashte programma en sindsdien lukt het niet meer.

Kan toch niet zo zijn dat ik mijn eigen foto's en films niet op een pc kan zetten

Pls HELP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan