WIFI wijgerd te werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lobelvin

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2014
Berichten
226
hallo,

met mijn VISTA laptop kan ik geen wifi verbinding meer maken met internet, daartegenover met mijn WIN 8.1 en WIN 10 laptop geen enkel probleem, ik heb wel net een nieuwe router aangeschaft, ik dacht dat het probleem daar aan lag maar een test bij iemend anders met andere router die al ouder dan de mijne en ook 2,4 ghz verbinding heb ik hetzelfde probleem.
Daartegenover met kabel verbinding (LAN) werkt alles normaal.
in bijlage een afdruk van het netwerkcentrum.

wat kan de oorzaak zijn? heb al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat.

alvast bedankt,
danny
 

Bijlagen

  • netwerk.doc
    182,5 KB · Weergaven: 36
JaITCDronten,

wat bedoel je met de veiligheid van de WIFI, waar kan ik info over deze vinden of wijzigen?

alvast bedankt,
Danny
 
rzx

bedankt voor de tip, ik probeer of ik hiermee iets kan doen, heb de driver reeds proberen te up-daten maar zonder resultaat, hiermee bedoel ik dat de driver uiteindelijk niet geupdate was en ik niet de gepaste manier vindt hoe ik eigenlijk een driver moet updaten. na uitvoeren van het .exe bestand van de zogezegde driver bleek ik nog altijd met de oude driver te werken. (netwerkkaart = ATHEROS AR5007EG)

alvast bedankt,
danny
 
rzx,

langs deze site heb ik al geprobeerd, ik krijg enkel een ZIP bestand met 5 bestanden erin (zie bijlage) wat kan ik hier mee doen? geen EXE file ?

alvast bedankt,
danny
 
Danny,

Check DIT filmpje, werkt super. Is wel anders dan via de manier die ik eerder liet zien
 
rzx,

bedankt voor de link, ik probeer dit deze avond, want hier op werk kan ik het niet openen ! (beveiligd) :)

groetjes,
danny
 
Hallo,

Eindelijk gelukt :p ik heb de driver kunnen up-daten via een "free driver up-date programma" en alles werkt naar behoren nu :thumb:

Aan iedereen die mij geholpen heeft hartelijk dank voor de moeite.;)

Groetjes,
Danny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan