mozilla firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Hallo beste mensen,

Ik kan de oplossing niet vinden dus stel ik de vraag hier.
Als ik een lijst heb en klik daar iets aan dan zette de browser een stippellijn om het item dat ik had aangeklikt in de lijst.
Dat is handig want dan kan je als je op die lijst terug komt zien waar je gebleven bent.
Ik heb nu de laatste versie van firefox en die doet dat niet. Lastig.....
Is dit in te stellen dat die wel weer doet? Ik heb nu versie 50.0 staan.

Alvast bedankt voor de hulp

Martin
 
Als ik een lijst heb...
Wat is dat dan voor lijst? Is dat een lijst van bladwijzers, favorieten, Word-document een pdf? Is dit een add-on in de browser die daar voor zorgt?
 
Een zoeklijst van leden van een forum waarvan de eerste rij een link is met de naam van dat lid en daarachter zijn of haar profiel.
Ik open dan de eerste 10 leden van die lijst in een 10 nieuwe tabbladen en als ik die tabbladen gezien heb en weg geklikt, dan open ik de volgende 10.
Op het lid van die lijst die ik als laatste geopend heb stond dan eerst altijd een stippellijn, nu niet meer.

Ik hoop dat het zo wel duidelijk is.
 
Hallo, Probeer eens een andere browser hoe ziet het er dan uit.
 
Helaas snap ik totaal niet wat je bedoeld. Kan je geen screenshot maken of een voorbeeld ergens vandaan plukken zodat ik kan zien wat je nu precies bedoeld?
Ik werk ook alleen maar met FF maar ik herken dit niet.
 
Knipsel.PNG

@Femke

dit zijn namen. Onder die namen zit een link die je kan aanklikken en dan opent er een nieuw tabblad.
Als ik dan terug kom op die lijst dan zie ik door de stippellijn welke ik als laatste heb aangeklikt en kan ik van daaruit verder.
(deze stippellijn heb ik zelf gemaakt in paint)

Mijn laatste versie van firefox doet dit niet en dat is lastig als je een lijst hebt van 100 namen en je wilt weten waar je gebleven bent.
 
Oké, ik snap het nu wel. Maar ik heb geen idee. Ik weet dus niet of dit wel door de update van FF komt of door iets anders.
Helaas kan ik je dus niet helpen.

Is dit de ledenlijst van hier? Ik zal eens neuzen. Welke versie heb je van FF? Ik heb 50.0

Edit:
dit zijn namen. Onder die namen zit een link die je kan aanklikken en dan opent er een nieuw tabblad.
Dat is hier niet in de ledenlijst.
 
Laatst bewerkt:
Nou, dan heb ik het idee dat het niet aan FF ligt, maar ja....wie ben ik.
 
Kennelijk heeft alles in het geheugen van je computer gestaan (lees Firefox). Mede gezien het feit dat je die stippellijn in Paint hebt gemaakt en niet iets is van Firefox zelf, zoals Femke ook al min of meer aangeeft.

Ik kan dan alleen maar zeggen dat ik tot deze conclusie kom.

Wie er hier een oplossing voor heeft mag het zeggen. Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Mede gezien het feit dat je die stippellijn in Paint hebt gemaakt en niet iets is van Firefox zelf,
Dit heeft de TS gedaan om te laten zien hoe het eerst was. Maar omdat het nu niet meer zo is, heeft hij een voorbeeld gemaakt ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan