Nieuwe MacBook pro of Lenovo ThinkPad T460?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mixup87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2016
Berichten
2
Goede morgen,

Mijn oude pc is al weer wat jaartjes oud en ik twijfel nogal wat ik zou gaan halen,

voor mijn werk ben ik veel grafisch bezig (wordpress, webdesign, illustrator). Daarnaast schaf ik het liefst een nieuwe computer aan die een tijd mee gaat.
Ik twijfel tussen de nieuwe MacBook pro (ongeveer 2800) of de Lenovo Thinkpad T460 (kleine 1350 euro).

Veel (con) collegas om mij heen zijn helemaal idolaat van Apple, ik ben windows atijd gewent maar heb al een iphone, ipad en apple TV, dus opzich denk ik dat een MacBook ook niet verkeerd zal zijn.
Ik vraag me echter af of die 2800 euro wel echt zijn geld waard is.

Gebruik de laptop zakelijk dus kan een groot gedeelte afschrijven.
 
Zou het bij de Mac houden, dat prijsverschil komt door de gebruikte onderdelen en niet door de naam wat velen willen geloven.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Aangezien je vraag over aanschaf van een laptop gaat heb ik je vraag dan ook even naar die sectie verplaatst.Succes met je vraag


is een dure overstap misschien eerst even warm draaien op een apple van je collega en aangezien dat je al veel van apple hebt zou het wel het meest logische zijn
 
Laatst bewerkt:
Scherm van die T460 zou minder zijn.
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-T460-Core-i5-FHD-Notebook-Review.164879.0.html
Kijk voor het prijsvergelijk uit of wel een SSD of HD krijgt....

Vind het verschil wel errug groot....
Mijn zoon heeft ook een MacBook pro maar ik ben niet onder de indruk van de duurzaamheid, ook daar gaan HD's en moederborden stuk, gelukkig 2x nog net in de garantie.

Tja.. the Apple-feel&work das heel persoonlijk....daar betaal je dan ook voor... ;)

Zet die concurrenten van de T460 uit de link er nog eens naast elkaar met de MacBook pro erbij.
Had je deels vast gedaan maar wellicht geeft de link nog meer info.

En ik zou zeker bij de laatste 2 even bij Tweakers pricewatch naar de ervaringen kijken...

Want van die 2x zoveel geld kun je wel weer over 3-4 j een nieuwe win-laptop kopen.... ipc 1x een MacBook pro ....

En connectivity? We hebben een webdav server onder Linux, kan zowel Windows als MacOS (en iOS) probleemloos op als een cloud server.
Totaal geen problemen daarmee.
 
Ik zou voor de Mac gaan. Werkt veel stabieler met professionele software
 
Als u slechte ervaringen heeft met wat u nu gebruikt is dat een goeie reden om iets anders te kiezen.
Als u daarentegen tevreden bent zou ik bij hetzelfde blijven, als was het maar omdat u daar aan gewend bent.
Iets anders kiezen omdat anderen dat doen is een heel slechte reden. Dan bent u de slaaf van de commercie geworden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan