Programma Osirius Outlook Backup verdwenen? Alternatief?

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Na 1 1/2 dag klungelen zojuist erin geslaagd om de backup terug te zetten. Was even spannend i.v.m. de e-mails want outlook en Osirius backup werkten niet meer goed. Op de Osirius site zie ik het backup programma niet meer staan, vermoedelijk eruit gegooid.

Wat is een goed alternatief programma om de e-mails, instellingen etc. van Outlook te backuppen?
 

Sorry, was niet helemaal duidelijk. De volledige backup van c heeft 1 1/2 dag in beslag genomen voordat de pc weer fatsoenlijk draaide. Daardoor werkte Osirius ook tijdelijk niet. Maar ik zie het programma niet meer op de website van het bedrijf staan. Dat is in zoverre een probleem dat, als de backup niet meer lukt en je e programma's opnieuw moet downloaden en installeren en Osirius is nergens meer te downloaden dan zit je met de e-mails op de externe schijf en je kunt ze niet terug zetten. Dit is mij in het verleden al eens overkomen en dat is vervelend.
Daarom vroeg ik naar een alternatief naast Osirius back-up en ik begrijp uit jouw reactie dat dit Safe PST Backup is.

Bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan