fout 1064 in mysql

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim0123

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2016
Berichten
10
ik heb 3 forums gemaakt in en server easyhost maar sinds kort ben ik verhuist naar eurohosting ik wil graag mijn forums behouden maar ik krijg de melding error 1064 melding met de poging de backup up te laden kan ik dit oplossen of moet ik toch en nieuwe database maken ?
 
Uiteraard moet je eerst een nieuwe databsse aanmaken, en de dump daarin inladen. Gebruik je op beide hostings DirectAdmin? Dan kan je daarmee ook backuppen.
 
Laatst bewerkt:
dat is dus het probleem bij easyhost heb ik geen directadmin daar heb ik een backup kunnen vragen uiteraard most ik er voor betalen daarom dat ik daar ook weg wilde de eurohosting heb ik directadmin kun je mij de volgorde geven wat ik moet doen of en videoclipje geven ?
 
Wat is de bestandsnaam van de backup die je gekregen hebt?
 
wetransfer-a8af3f het voledige pakket en per database ID202391_smf52.sql
 
In DirectAdmin moet je eerst een MySQL database aanmaken, en onthoud de inloggegevens. Die moet je weer in de configuratie van je script plaatsen.

Dan log je in op www.JOUWSITE.NL/phpmyadmin. Dan kies je jouw database in de linker menu-boom, en dan ga je naar het tabblad SQL. Daar upload je jouw SQL-bestand en bevestig het.
Let erop dat het soms even kan duren.

Ik hoop dat je er uit komt.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het dus verkeerd gedaan.dit heb ik nu gedaan...........database maken en in phpmyadmin database geupt lukt allemaal maar nu krijg ik de melding......
Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later......aan wat kan dit liggen ?
 
Je moet SMF wel wijs maken hoe hij in je database inlogt, hé.
Ik ken SMF niet, maar er is vast een config.php bestand o.i.d. waar die in moeten worden geplaatst.

Edit:
Schijnt dus settings.php te zijn.
 
Laatst bewerkt:
dan moet ik dan al bijna in de phpmyadmin gaan doen want als ik dat buiten de phpmyadmin doe en dan inlaad krijg ik en error
 
Nee? Je moet gewoon settings.php aanpassen.

Als het niet lukt, vertel dan aub wat je precies doet en wat er exact gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
ik zat dus verkeerd lol eerste forum staat terug online de twee andere nog
 
Het lukt dus?
 
jep voorlopig wel zene de laatste bezig alvast bedankt voor je hulp
 
aan wat kan dit liggen ? Unable to load Themes/default/index.template.php!
 
Ik vermoed dat het bestand niet bestaat.
 
Laatst bewerkt:
het bestand staat er zene...wat heb ik gedaan in phpmyadmin de domeinen veranderd en nieuwe index.template.php gezet werkt nog niet de vorige hoster heeft er zitten aan de prutsen dat ik het niet meer weet...
 
ik heb het gelezen en uitgeprobeerd het probleem blijft dus ga er een nieuwe fora op zetten.
alvast bedankt het was moeilijk maar met jou info lukte het zeker.....
 
Een nieuw forum? Klinkt rigoureus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan