Laptop valt uit bij bewegen laptop aan netstroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordietje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Berichten
70
Hallo,

Als ik met de netstroom aan mn laptop werk. En ik til de laptop op, valt mijn laptop uit.
De batterij is stuk, en die is er inmiddels uit.

Ik heb een Medion Akoya e7225T

Bedankt voor uw suggesties
 
losse conector in de laptop.
draadbreuk in de voeding
noem maar op.

zoek iemand met een multimeter die dit voor je kan nameten.
 
Heb je al eens getest met een andere adapter ?

Grote kans dat de DC Power Jack moet vervangen worden (connector die op het moederbord, waar jij dus je adapter inplugt), als je hier geen ervaring mee hebt dan wordt dit een klusje voor de PC hersteldienst.
 
Beste yordietje,

Ik heb je vraag verplaatst van windows 10 naar de laptop rubriek aangezien je een vraag over je laptop stelt.

Succes :)
 
een ding snap ik niet, als ik aan tafel zit nergens last van. En als ik op de bank etc zit valt die uit.
 
Laptop valt uit bij bewegen

Hallo,

Gisteren plaatste ik al de vraag '' laptop valt uit bij bewegen ''. Ik heb het probleem eigenlijk alleen als ik dus in bed lig, of als ik op de bank zit.
Als ik aan mijn tafel werk, heb ik er geen last van. Hoe kan dit?

Reparatie, hebben we geen budget voor... hij doet het gewoon wel. ( weet niet of de garantie nog loopt bij BCC )

Groet, yordietje.
 
breuk in een soldering of een draad die niet tegen bewegen kan.
 
Als het ding op een (soms) bewegend oppervlak ligt, bank / bed / schoot, dan zal de mogelijke oorzaak no. A (loszittend onderdeeltje / schermverbinding etc. etc.) reageren op de beweging(en) en wanneer 'ie redelijk stabiel staat (op tafel) niet. Tweede mogelijke oorzaak is B. warmte die niet (goed) weg kan bij absorberende ondergrond(en). Oorzaak daarvan is vuil in de uitlaatopeningen van de processor / videokaart en / of de fans.
Heb je de temperaturen al eens bekeken als de machine net is uitgevallen en je 'm weer opstart?
 
Laatst bewerkt:
Als het ding op een (soms) bewegend oppervlak ligt, bank / bed / schoot, dan zal de mogelijke oorzaak no. A (loszittend onderdeeltje / schermverbinding etc. etc.) reageren op de beweging(en) en wanneer 'ie redelijk stabiel staat (op tafel) niet. Tweede mogelijke oorzaak is B. warmte die niet (goed) weg kan bij absorberende ondergrond(en). Oorzaak daarvan is vuil in de uitlaatopeningen van de processor / videokaart en / of de fans.
Heb je de temperaturen al eens bekeken als de machine net is uitgevallen en je 'm weer opstart?

Hier heb ik nog niet naar gekeken. Waar kan ik de temperaturen vinden?
 
Hallo,

Gisteren plaatste ik al de vraag '' laptop valt uit bij bewegen ''. Ik heb het probleem eigenlijk alleen als ik dus in bed lig, of als ik op de bank zit.
Als ik aan mijn tafel werk, heb ik er geen last van. Hoe kan dit?

Reparatie, hebben we geen budget voor... hij doet het gewoon wel. ( weet niet of de garantie nog loopt bij BCC )

Groet, yordietje.

Je had dan ook beter in dat topic verder kunnen gaan.
Heb deze topics nu samengevoegd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan