email contacten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jscheelings

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2016
Berichten
3
Ik heb Siri gedownload en nu zijn al mijn email contacten verdwenen, help
 
contacten

Hallo Manamana;
Ik heb de weg gevolgd maar dan krijg ik alleen opties voor een paar dagen geleden,ik ben mijn contacten al twee weken kwijt.
Ik ben Joop Scheelings uit America,waar ken je mij van?
Toch bedankt
Groetjes
Joop.
 
He joop ik hoor je nog lachen.....Ik ken je van het bowlen en taurus. :thumb: ik ben eef die topbowler :d net met pensioen

Geef eens wat meer informatie over hetgeen. Welk apparaat heb je, heb je een backup gemaakt, over welk mailprogramma gaat het? enz enz
 
Eef

Hoi Eef;
Long time no see,hoe gaat het met jou? alles goed hoop ik.
Ik zit op een iMac; ik weet niet of hey iets te maken heeft met de laatste update maar ik kan mijn email contacten niet meer vinden
zodoende kwam ik op deze help site en dacht proberen maar.
Sinds dit gebeurd is heb ik nu wel een extra hard disk achter mijn PC en kan het dus niet meer gebeuren dat ik iets kwijtraak.
Via het icloud herstel kun je niets terug halen dat langer geleden is,ook de mensen de apple helpdesk weten er geen raad mee.
Er zal niet veel anders op zitten dan iedereen om een mailtje vragen.
Wat doe je zo nog nu je met pensioen bent?
ik ben al tien jaar met vakantie en geniet er elke dag van.
Groetjes
Joop.
 
Laatst bewerkt:
Joop, ik mail je binnenkort.

Maar je hebt 30 dagen de tijd om te herstellen. En die SIRI is een spraakprogramma en heeft niets met de update te maken. Knap vervelend als je alle contacten kwijt bent. Heb je nog een gmail of een outlook. Dan zou je daar de contactpersonen van daaruit kunnen importeren in je mac.

Tien jaar long time ago. En alles is oke. Onkruid he. See you.

Haal je mailadres uit je vorige bericht weg i.v.m. spam

Groet Eef.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan