Web Appllicatie Pentesting

Status
Niet open voor verdere reacties.

ohreally

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Berichten
19
Hallo,

Ik ben al een tijd bezig met web pentesting, eigenlijk hobbymatig en heb oa een hack challenge site opgezet en een php pentest cms geschreven. Tevens veel ervaring met (dynamische) websites maken.
Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat in 2018 mijn baan zeer waarschijnlijk komt te vervallen doordat deze geautomatiseerd gaat worden.
Nu wil mijn werkgever me de mogelijkheid geven om een cursus te volgen. Graag wil ik van mijn hobby m'n werk gaan maken.
Ik weet dat er cursussen zijn zoals CEH en CFI, ook heb ik web applicatie pen testing cursussen gezien, zelfs gratis bij cybrary.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en zou graag horen van iemand met ervaring wat een slimme keuze voor mij zou zijn om aan mijn cv te kunnen toevoegen...m'n werkgever wil max. 1000 euro betalen, maar heb zelf ook wat achter de hand. Het liefst zou ik een thuisstudie doen, ik heb namelijk een gezin met een jong kind en m'n vrouw werkt ook dus het is lastig om te pendelen tussen locaties.

Iemand?
 
Dank je wel voor je reactie RogerS.

Echter, ik ben meer geïnteresseerd in web applicatie pentesting en eerlijk gezegd zie ik 5 daagse bootcamps niet zo zitten, mede doordat ik twee banen heb en een gezin.
 
Heel kort door de bocht geredeneerd. Je legt de lat nogal hoog voor wat betreft nut en kwaliteit van de opleiding, afgezet tegen een beperking in budget, tijd en lokatie. Dat verklaart misschien ook wel waarom je er niet goed uit komt. Mogelijk om je randvoorwaarden nog eens kritisch te bekijken.
 
Heel kort door de bocht geredeneerd. Je legt de lat nogal hoog voor wat betreft nut en kwaliteit van de opleiding, afgezet tegen een beperking in budget, tijd en lokatie. Dat verklaart misschien ook wel waarom je er niet goed uit komt. Mogelijk om je randvoorwaarden nog eens kritisch te bekijken.
Je hebt in principe een goed punt. Ik heb inmiddels al een paar cursussen gedaan bij cybrary en ga er meer volgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan