Win 7 installatie lukt niet binnen VM Ware Fusion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Triplin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2016
Berichten
1
Beste,

Ik heb VmWare Fusion geïnstalleerd en volgens vele internet filmpjes wil ik op mijn MacBook Pro 15'' 512 gb 16 gb retina een Windows 7 64bts installeren maar wat ik ook doe welke verzie ik ook pak van window's hij blijf zeggen dat ik niet de juiste bestanden heb als die de bestanden aan het (Expanding Windows Files) is dan komt de error code 0x80070570. komt soms op 12% soms 25% en de laatste was op 81%.

Zoals ik al zeg heb ik meerdere windows verzie's bestanden enz. geprobeert

Hoor graag van jullie!!!

Groetjes T
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst vermelden welke (gevirtualiseerde) hardware je hebt aangegeven voor je beoogde W7 virtuele machine binnen VMWare Fusion. Ik vermoed sterk dat (gegeven zoekend op 0x80070570 vmware fusion in Google) dat de hardware ondersteuning vanuit W7 voor de (gevirtualiseerde) hardware niet (voldoende) goed is.

Ook kan het evt. helpen dat je de virtuele machine volledig aanmaakt, incl. (virtuele) harde schijf met een statische grootte voor de harde schijf en die (virtuele) harde schijf laten schrijven (dus niet meteen W7 gaan installeren) en pas daarna een (virtuele) DVD hangen aan de VM (met de W7 installatie-software erop) en dan de VM starten om de installatie vanaf die virtuele DVD te starten (uiteraard eerst in de VM aangeven dat vanaf DVD moet worden opgestart dan, eenmalig).

Uiteraard zou het ook kunnen zijn dat de gedownloade versies niet compleet zijn, maar dat lijkt me niet 'logisch' als je meerdere versies geprobeerd hebt.

Een tip die ik vond om te proberen is om, zodra de foutmelding ontstaat, op OK te klikken om daarmee weer terug te komen in het Install now scherm en daar dan weer meteen opnieuw de installatie te starten.
When you see the error "0x80070570 can't access files" on install click --> OK ---> you will be returned to the "Install Now" startup screen and - WITHOUT REBOOTING - just re-start the install.

Second time round it went smooth as clockwork and installed fine.
Andere tip is om precies 2 GB aan (gevirtualiseerd) RAM geheugen aan te geven voor de VM waar je W7 in wilt installeren, dus niet meer (en ook niet minder) dan dat, en dan nogmaals proberen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan