Waar vind ik deze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
506
Hallo forummers ;)

Ik zoek mij helemaal wezenloos waar en in welke file dat deze css-code staat
Ben een newbie, dus zal vast makkelijk zijn.....

Dank jullie wel alvast,

css_index.PNG
 
Je vraag zal over de <div class="line dsp-none"> gaan maar wat je vraagt weet ik niet? Meer info graag of een linkje.
 
Downlaod een goede editor. Zoal sbijvoorbeeld Netbeans IDE. Die kan eenvoudig in een hele site zoeken die je bouwt.
 
Thanks guys

Dit is een wordpress site waarvoor ik een thema heb aangeschaft.
Alleen kan in het backend niet alles aangepast worden qua kleur.
Dus probeer ik dat te doen met een child-theme.
Om erachter te komen wat waar staat gebruik ik de optie "inspecteren" in chrome.
Alleen vind niet terug waar of in welk bestand dit staat.
 
^^^^
Zie mijn post. met een goede editor vind je alles wat in de bestanden staat.
 
Druk op de onderlijnde tekst (index):121

Het bestand opent, en de naam ervan staat boven in 'n balkje.
 
@php4u
Netbeans IDE heb ik nooit mee gewerkt. Op het eerste gezicht lijkt hij Java, C(++) en PHP gericht.
Ik ga het zeker uitproberen. Ondersteunt het html, css, js, jquery ook goed?
Kan ik er clean code mee schrijven zonder dat de IDE "helpt" met code te genereren die ik niet wil hebben?
 
Met Sublime is zeker niets mis, maar het is een betaalde omgeving, toch? Persoonlijk hou ik erg van het rechttoe-rechtaan Notepad++ maar dat neemt niet weg dat een ontwikkelomgeving soms toch wel erg handig is. Ik heb er vele bekeken en gebruik dan toch weer liever Notepad++. De ideale omgeving heb ik nog niet gevonden.
 
Sublime is gratis, je krijgt alleen elke 20 saves of zo een klein meldinkje of je wilt overstappen, niet hinderlijk of zo.
 
Sublime is gratis
Volgens hun website istie niet gratis maar ze beperken na de evaluatie periode niet de functionaliteit, aardig. Het is wel de bedoeling dat je 'm koopt hoor! Ik heb de portable versie weer eens geprobeerd maar haal 'm weer van m'n pc af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan