Internet valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

jormen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
127
Mijn draadloos internet via de computer valt verschrikkelijk vaak uit.
Mijn telefoon maakt ook verbinding op dit netwerk, maar daar valt ie niet uit. Het zit dus denk ik in de computer.
Bijgevoegd de probleem oplosser, die ik steeds zijn ding moet doen om het netwerk te herstellen.
 

Bijlagen

  • fout.png
    fout.png
    38 KB · Weergaven: 73
Dat bedoel ik ja....

Kun je vertellen om welke kaart het gaat?
 
Haal het stekkertje eens even uit je router gedurende een minuut of zo. Gewoon proberen.

Heb je laatst iets geupdate. Heeft het altijd goed gewerkt. Systeemherstel overwegen.
 
Laatst bewerkt:
Haal het stekkertje eens even uit je router gedurende een minuut of zo. Gewoon proberen.

Heb je laatst iets geupdate. Heeft het altijd goed gewerkt. Systeemherstel overwegen.

Het heeft goed gewerkt. Mijn telefoon en andere apparaten hebben er geen last van, alleen de computer.
 
Deze gaf je zelf aan, zie bericht van jou bij #6

Draadloze netwerkadapter AR922X van Atheros. Ik zie er maar een staan. Ik neem aan dat je een 64 bits hebt.

Hier kun je dat even nalezen of je 32 of 64 bits hebt.
https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/827218
 
Deze gaf je zelf aan, zie bericht van jou bij #6

Draadloze netwerkadapter AR922X van Atheros. Ik zie er maar een staan. Ik neem aan dat je een 64 bits hebt.

Hier kun je dat even nalezen of je 32 of 64 bits hebt.
https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/827218

Ja, ik heb het bestand gedownload. Dan verschijnen er 6 bestanden in winrar. Welke moet ik daarvan nemen?
 
Ik heb voor je gezocht maar kan hem niet vinden. Alleen maar sites met rommel.

Als je een conflict hebt op de Microsoft Virtual Wifi adapter, probeer deze dan eens te verwijderen. De draadloze netwerkkaart moet dan nog altijd werken
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb het bestand gedownload. Dan verschijnen er 6 bestanden in winrar. Welke moet ik daarvan nemen?

Als ik die download krijg ik 1 Zip bestand die uitgepakt inderdaad 6 bestanden oplevert waaronder 2 .inf bestanden.
Klik met rechts op degene met de x aan het einde van de naam en kies dan voor Installeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan