Windows 8.1 overstappen naar windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limburg2006

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Berichten
181
Goedendag,

Vandaag heb ik mijn laptop teruggekregen van een reparatie. Mijn Windows 8.1 OEM staat er weer op, maar wil eigenlijk weer naar Windows 10 overstappen.
In maart/april heb ik de gratis upgrade naar Windows 10 uitgevoerd, maar door problemen met de laptop moest die voor een repatie terug naar de leverancier.
Zij hebben alles opnieuw erop gezet en ik ben de gratis upgrade naar Windows 10 kwijt.
Kan ik nog gebruiken maken van de gratis upgrade of moet ik nu een Windows 10 kopen?
Wie kan mij hiermee helpen?
Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie reacties.

Ik wens jullie een zonnige dag toe.

Groetjes,

Limburg2006
 
Even naar deze pagina gaan en tenzij er een nieuw moederbord en / of processor in de machine is gekomen, kun je gratis weer naar Win10 upgraden. (bij een nieuw moederbord / processor is het handig om vooraf even telefonisch contact te leggen met Microsoft)
 
Laatst bewerkt:
Het maakt allemaal niet zo gek veel (meer) uit, want gisteren of eergisteren plaatste iemand een linkje in een bericht waarop ik ook ben geabonneerd en waaruit bleek dat een Win10 Oemmetje slechts +/- een tientje of 3 hoeft te kosten.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn inderdaad mensen die met de glimlach €30 spenderen aan iets wat ze ook volledig gratis kunnen verkrijgen, maar er zijn ook die daar over struikelen ... vandaar dat ik de tip toch meegeef, niet iedereen heeft namelijk dezelfde ingesteldheid ...
42.gif
 
Ik ken de pagina, maar zo zijn er vele pagina's die zeggen dat er geen enkel probleem is, terwijl andere sites weer orakelen, dat er wel wat hobbeltjes in het pad kunnen zitten.

De één of andere vice-president van het één of andere Microsoft onderdeel zegt er dit over.
 
Ik volg hem hoor, maar die berichten zijn gedateerd (november '15) terwijl het nu (december '16) nog altijd lukt zoals in bericht #3 gelinkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan