Bizar geluid Lenovo Z50-75

Status
Niet open voor verdere reacties.

Locoboy015

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Berichten
50
Sinds twee dagen hoor ik een bizar, "krakend" geluid aan de rechterkant van mijn toetsenbord. Het geluid is met momenten en begint soms al met het opstarten dus ik weet niet echt wat het probleem is. Tis wel vrij irritant, zeker omdat de pc nog maar een week oud is en ik hem toch wel nodig heb voor de examens. Enig idee wat er mis zou kunnen zijn? Laptop is een Lenovo Z50-75. Heb geprobeerd het geluid op te nemen, wist het wel enkel via wetransfer online te zetten (https://wetransfer.com/downloads/602771185ae8c0662e294b643de24ca620161204093107/ebd6dd) , van 08s-16s hoort ge het
Alvast merci!
 
Zou geen tijd verspillen met zoeken naar de oorzaak maar het toestel voor garantie retourneren..
Als het ding pas een week oud is gewoon een ander, nieuw exemplaar eisen.
Ik kan het geluid op geen enkele wijze plaatsen....
 
Zouden ze meteen een nieuwe geven? Int geval dat ze de pc willen laten repareren (als dat mogelijk is) ben ik hem wss heel lang kwijt en het valt deze weken wel slecht uit...
 
Je kan eisen wat je wil, maar normaliter wordt hij opgestuurd.
 
Da's nu precies één van de redenen dat mijn laptop niet een 'merk' laptop is. Bij probleem (1x gehad, geheugen reepje bleek overleden) op maandagochtend naar de reparatieplaats gebracht, dinsdag in de namiddag een mailtje ontvangen dat het probleem gevonden was, woensdagochtend gerepareerd opgehaald. ;) :D (Standaard staat bij deze 'winkel' een reparatietijd van een stuk of 5 werkdagen)

Voor degenen die nog een nieuwe laptop overwegen: klik op mijn systeem en kijk naar het 'merk'. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een merklaptop, met Next Business Day garantie ... "morgen" pech = meteen aanmelden en "overmorgen" is ie ofwel aan huis hersteld ofwel werd ie ter plaatse compleet vervangen.

Da's dan weer één van mijn redenen om die keuze te maken ... :d
 
Ja, 1, 2 of 3 jaar (tegen een 'vorstelijk' bedrag) en daarna mag ook jij 'm opsturen en ik nog steeds binnen een week de machine gerepareerd ophalen. :D
 
Man toch... Is nu al na 20min uit te staan hebben nog altijd fel aant blazen (= versta stofzuiger), heb hem !!2x!! Moeten opstarten want de eerste keer viel die tijdens het opstarten gwn uit, ze zijn me mijn voeten aant spelen
 
Snel terugbrengen voor reparatie / omruiling. (zie ook bericht 2)
 
Laatst bewerkt:
Jep, breng hem morgen na men les terug binnen, wa een gedoe toch, dan wil ik gewoon een deftig functionerende pc voor men studies gaat die na een week al naar de zak, geweldige timing ook
 
Misschien is bij assemblage in de fabriek vergeten koelpasta aan te brengen................... De robot die de koelpasta moest aanbrengen was even plassen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan