Outlook mail mailbox opent steeds opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
148
Als Outlook Mail is geopend en elke keer, als ik op een nieuw bericht in Postvak In klik, wordt de mailbox weer geopend, bijzonder irritant!
Hoe is dit op te lossen?
 
Ik kan je probleem met mijn outlook.com binnen Chrome niet reproduceren. Ook de instelopties van outlook.com bieden imho geen inregelitems waarmee dit 'georganiseerd' kan worden.

Daarom nog twee vraagjes:

- bedoel je in je vraagstelling outlook.com en
- afhankelijk van welke browser je gebruikt, zou het kunnen zijn dat je in je browser (ooit) 'iets' hebt aangevinkt waardoor elk bericht (mail) zich in een nieuw venster / pagina opent?
 
Beste gast0225,

ik bedoel outlook.live.com en ik werk met microsoft edge, niet bepaald een succes, vind ik en dat alles in Windows 10, werkt alles bij elkaar behoorlijk traag, ik krijg ook regelmatig de mededeling, dat de site "niet reageert".
 
Toch vreemd voor een webbased programma. Probeer een andere browser.
 
Hallo afgaande op je bericht uit #3 is er wat anders aan de hand en ligt dit niet zozeer aan outlook. Althans dat is mijn mening. Outlook moet eigenlijk gewoon normaal werken. Edge is een boosdoener begrijp ik. Nooit geschoten is altijd mis. Probeer het dus eens anders aan te pakken. Kijk naar je updates.

Scan je computer eens met MBAM pak de free versie. Vink uit wat je niet nodig hebt.

Snuffel hier ook eens rond.

https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2652320
 
Laatst bewerkt:
Uit je geposte feedback is niet meteen op te maken of je nu al dan niet aan de slag ging met een andere browser ... die piste al bewandeld ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan