Draadloze muis terug zetten naar standaard instellingen reageerd super slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

patricklarissa

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
24
Hallo ik heb windows 10 en een draadloze muis van Trust die helemaal de weg kwijt is.
Ik wou paar weken terug de instelling wat beter in stellen maar nu is het zo een zooitje geworden dat ik er niet meer uit kom.
Ik heb via instellingen van alles gedaan maar als ik nu scrol dan gaat hij bijna niet omlaag.
Bij een draai aan het wiel beweegt er van alles in beeld maar de pagina blijft zo ongeveer op het zelfde punt.
Wie weet een oplossing of tip hoe ik mijn muis terug naar normaal kan zetten?

MVG
Patrick
 
Als het mijn muis zou zijn en ik zou a.d.h. van instelmogelijkheden er niet meer uitkomen?

Ik zou naar het configuratiescherm en vervolgens naar apparaatbeheer gaan en daar de muis en de stuurprogramma's van de muis verwijderen. Daarna Windows opnieuw opstarten en de muis automatisch door Windows laten detecteren en de bijbehorende stuurprogramma's laten installeren. Vindt Windows 'm niet direct, dan de CD die met de muis is meegeleverd in de drive doen en de software (opnieuw) installeren.
 
Laatst bewerkt:
Als het mijn muis zou zijn en ik zou a.d.h. van instelmogelijkheden er niet meer uitkomen?

Ik zou naar het configuratiescherm en vervolgens naar apparaatbeheer gaan en daar de muis en de stuurprogramma's van de muis verwijderen. Daarna Windows opnieuw opstarten en de muis automatisch door Windows laten detecteren en de bijbehorende stuurprogramma's laten installeren. Vindt Windows 'm niet direct, dan de CD die met de muis is meegeleverd in de drive doen en de software (opnieuw) installeren.

Oke ik durf het nog niet omdat ik de cd van de muis niet snel vind en niet zeker weet of er 1 bij zat maar dat was wel een oplossing waar ik aan dacht wist alleen nog niet hoe ik het ging doen dank je voor antwoord
 
Ik heb nu bij apparaatbeheer de driver verweiderd en kon meteen niks meer :)
Dus heb de usb stick er uit gehaald en proberen opnieuw op te starten dat ging niet dus gewoon de stroom eraf gehaald en usb van muis terug en weer aan gezet.
Nu doet de muis het maar er is niks veranderd pfff
 
al eens gekeken op de website van trust of er een nieuwe driver of software te downloaden is ?
 
Je had zonder de usb stick erin eerst een keer opnieuw moeten starten. Je had dan idd. niets kunnen doen, maar dan had je de machine alsnog af kunnen sluiten en daarna pas weer opnieuw met de usb stick erin moeten opstarten.
 
Dank je wel voor al de hulp.
Ga nog alles goed nalezen mijn probleem is zo goed als opgelost via een pc club heb de screenshots van een ander merk muis over genomen en nu doet hij het weer bijna als van ouds.
Dus deze vraag is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan