kan geen "print screen" in een mail plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marccram

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2015
Berichten
40
Hallo,

Windows Vista Home Premium en Windows Mail.

Als ik de knop "print screen" op het toestenbord gebruik wil ik met Ctrl + V deze schermafdruk in een mail copieren maar dat lukt niet.

( bijv op het werk lukt dit wel , daar is het wel andere systeem software en is het Outlook )

Heeft iemand enig idee hoe ik een schermafdruk in een mail kan plaatsten ?
( nu copieer ik een scherm afdruk in een excel sheet en mail de excel sheet mee met de mail .....wat zeer omslachtig is )
 
Ik ken Windows Vista Mail niet qua gebruik, maar probeer in plaats van Ctrl-V eens SHIFT-Insert of rechts klik in de body van de mail en dan kiezen voor Plakken. Staat de email wel ingesteld op Rich text of HTML?
 
Laatst bewerkt:
Werkt niet in Vista mail. Gebruik printscreen en plak het in Paint, sla op op een bekende plaats.
Bij opstellen email, (engels), insert... picture... verwijs naar bestand.
 
Bij WLM is het > cursor in de mail en vervolgens > Invoegen > Enkele foto > naar bestand > Openen > Klaar en dan staat de afbeelding in de mail.
 
Beste edmoor, wasbeertje en senso.

Reeds bedankt voor jullie snelle reactie.

de oplossing van Edmoor : ik heb alle toetscombinaties gedaan die u beschreef met Rich text en ook met HTML maar het is me niet gelukt

de oplossing van Wasbeertje : werkt perfect

de oplossing van Senso : bracht geen resultaat


Bedankt allen, ik weet nu hoe een scherm afdruk in een mail te zetten ( bij Windows Vista ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan