Budget 1000-1500 voor nieuwe game setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anthocyanes

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
64
Zoals de titel aangeeft, dus zou er graag een 24 of 26 inch scherm bij willen kopen, en later een 2e van dat zelfde scherm.
Ik wil sowieso bf1 op max kunnen spelen, en dat is denk ik toch wel de high end triple A van dit moment grafisch?

Ik heb altijd 1080p gespeeld en weet eigenlijk de echte voordelen van eventuele overstap naar 4k niet.
Ik heb het idee dat 4k echt financieel stukken duurder is.

Ik zou graag willen dat de pc future proof is voor een aantal jaar als dat mogelijk is, evt. OC mogelijkheden.
Daarnaast zou ik willen proberen te streamen en/of video's maken.

Windows heb ik nog liggen van mn laptop.(tja)
Assemblage kan ik evt. zelf doen maar voor een paar tientjes(?) laat ik het graag over aan de echte expert.

Hoor graag jullie mening en wat er mogelijk is.

Mvg en bedankt.

P.S. Ben de laatste jaren wat minder actief geweest op PC gebied en er is naar mijn idee echt heel veel veranderd ook qua keuzes... daarom kom ik er niet meer uit.
 
Monitor zit in dat budget?
De Windows is een retail?

Even wachten en je hebt de een Intel CPU van 7e generatie.

En om BF1 op het hoogst te kunnen spelen zal het budget te laag zijn, die vraagt erg veel van alle onderdelen.
 
Mogelijk bedoelt Lange Pier dit.

De nieuwe processors bestaan uit een Intel Core m3 processor en Intel Core i3, i5, & i7 processors. Deze zijn aanzienlijk sneller dan hun voorgangers, onder andere dankzij een hogere 3D graphics performance.

De processors zorgen voor een goede 4K resolutie en 4K Ultra-HD content. 4K video kan sneller worden bewerkt en afgespeeld worden op 4K Ultra HD 360-gradenvideo’s. Daarnaast draaien games goed op 720/medium settings met 30 FPS. Een gebruiker kan zelfs tot wel 9,5 uur aan Ultra-HD 4K video op één acculading bekijken.

Intel Kaby Lake bestaat uit U-Series en Y-Series processors. De Y-Series Kaby Lake processors bestaan uit Core i7-7Y75, i5-7Y54 en m3-7Y30 met allemaal nieuwe, slimme en snelle functies.

De U-Series bestaat uit Intel Core i7-7500U, i5-7200U en i3-7100U processors voor kleinere form factors.

Goede verbindingen worden ondersteund met Thunderbolt 3 technologie voor scherm, muis, toetsenbord en zelfs de stroomkabel. De USB-C snelheid loopt op tot wel 40 Gbps (vergeleken met 5 Gbps van USB 3.0).
 
Zit die monitor nu wel of niet in dat budget?
Morgen probeer ik wat samen te stellen.
 
Ja moet er bij in zitten, 1500 is voor het beeldscherm en de kast zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit dankjewel!
Ik neem dit als basis en ga vergelijken ook qua budget wat het voor mij evt waard is aan te passen.
 
Vraag over 1080p pc

Beste forum leden,

Een aantal dagen geleden heb ik een setup gekregen voor een nieuwe PC en kreeg super suggesties.
Ik heb er wel uit dat ik met 1080p/1440p genoegen neem, en persoonlijk het budget wat 4k vraagt het niet waard vind.
Ik zou graag een systeem bouwen wat BF1 op ultra kan spelen, maar ik snap dan niet goed waar ik kan besparen qua
gpu en cpu, en wat het effect tussen 4k en 1080p van die onderdelen zijn.

Wel zou ik daarnaast willen dat de PC future proof is, voor 1080p, en/of goed upgradeble.
Ook zou ik graag een monitor willen van 24'' die 1ms(of toch 4..) reactietijd heeft en 100hz.(of is 75hz van aoc 24'' monitor al goed genoeg?)

Wederom bedankt en mvg,

Ruben
 
link naar t vorige thread / welke samenstelling heb je gekregen en wat is je budget ?
 
Laatst bewerkt:
Als die monitor-prijs onderdeel moet zijn van het budget van € 1000 , dan is het antwoord nee.
Als niet, dan is hier een bijgwerkt winkel-mandje incl. die Asus-monitor en dan kom je uit op ruim € 1850.

Wil je ruim € 350 van die prijs afhalen om aan max. € 1500 te komen, dan moet je voor een andere videokaart of processor en moederbord kiezen en dan denk ik aan een Core i5 i.p.v. een Core i7 om maar een schot voor de boeg te geven.
Of je moet zo'n absurd dure monitor gewoon uit je hoofd zetten...
 
Laatst bewerkt:
@Anthocryanes

Waarom je dan een nieuwe topic hebt gestart is mij ontgaan, heb daarom de laatste topic samengevoegd met deze topic welke je eerst hebt gestart.
 
Als die monitor-prijs onderdeel moet zijn van het budget van € 1000 , dan is het antwoord nee.
Als niet, dan is hier een bijgwerkt winkel-mandje incl. die Asus-monitor en dan kom je uit op ruim € 1850.

Wil je ruim € 350 van die prijs afhalen om aan max. € 1500 te komen, dan moet je voor een andere videokaart of processor en moederbord kiezen en dan denk ik aan een Core i5 i.p.v. een Core i7 om maar een schot voor de boeg te geven.
Of je moet zo'n absurd dure monitor gewoon uit je hoofd zetten...

iig bedankt voor je input, maar:

Welke monitor zou jij aanraden? Welke functies zijn verwaarloosbaar? G-sync lijkt heel nice..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan