Pinnacle kaart in moederbord steken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik heb hier een kaart van Pinnacle welke ik in mijn moederbord wil steken waarna ik de camera hierop kan aansluiten.
Nu zitten er echter twee sleuven in de kaart en in het slot op het boederbord maar 1

Kan ik deze dan toch insteken en zal deze dan toch werken?
 
Ik heb hem er nu inzitten maar nu nog installeren.
Er zal waarschijnlijk een cd / dvd bijgezeten hebben maar deze heeft de eigenaar niet meer.
Ik heb gezocht op het www maar kan er niets van vinden en ik kom er ook niet achter welke kaart het nu precies is.
Is hier nog hulp voor ....... ? :)
 
je zult eerst het type moeten weten voor je naar een driver kunt zoeken...
Ik kon zo snel geen Pinnacle kaart vinden die wat formaat en uiterlijk lijkt op die van jou..
 
Lijkt op een 3 poorts firewire kaart, en een behoorlijk oude (meer dan 10 jaar?). Pinnacle staat niet goed bekend om de ondersteuning via drivers e.d. (heel wat mensen meegemaakt die niets meer konden met het kaart na overstap besturingssysteem). Misschien installeert het ding zichzelf, maar anders..... Heb niets op internet gezien wat er op lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Alle info staat op de kaart maar dat wordt geheim gehouden voor ons......
 
Nee, van namen en nr's op die kaart.
Scherpe foto's van voor en achterzijde mogen ook.
 
De enige tekst die er op de kaart staat is te zien op de foto in de eerste post maar volgens mij kom je daar niet verder mee.
Ik zal nog vragen of de eigenaar van deze kaart meer informatie heeft maar daar ben ik bang voor.
 
Het is toch niet zo moeilijk om even twee duidelijke foto's te plaatsen hier van beide kanten van de kaart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan