Ik zoek software voorraad telling voor scanner met Windows CE

Status
Niet open voor verdere reacties.

spooren

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
7
Hallo!

Ik heb een barcode scanner aangeschaft met nummeriek toetsenbord en Windows CE (Zebra PDA: MC2180 Kit)

Nu ben ik op zoek naar software voor op dit apparaat waarmee ik mijn voorraad kan tellen.
Wensen:

- Invoervelden in een record als Product-ID (barcode) en EAN (barcode), aantal (invoer), houdbaarheidsdatum (invoer)
- de records moeten worden opgeslagen als bv. CSV of XLS
- het apparaat hangt in mijn Wifi netwerk. Het zou helemaal super zijn als het zijn records of uiteindelijke CSV file ergens op het netwerk kan wegschrijven

Ik zoek me suf. Liefst zou ik iets eenvoudigs gebruiken. Wat ik wel vind zijn heel uitgebreide programma's om zelf dingen te bouwen, maar dat loopt meteen in honderden euro's. Gratis software of tot zo'n € 150 vind ik veel acceptabeler.

Is er iemand die me iets kan adviseren?

Groetjes
Spooren
 
Dankjewel Henk Jan voor je reactie. Ik zoek geen voorraadbeheer systeem, dat gaat veel te ver....

Ik wilde op het scan-apparaat op het scherm vier invoervelden (geen enkel veld is verplicht):
- Product ID (te scannen van barcode)
- EAN (te scannen van barcode)
- Aantal (in te typen op het nummeriek toetsenbord)
- Houdbaarheidsdatum (in te typen op het nummeriek toetsenbord YYYY-MM)
En dan na een druk op een knop (fysieke knop) het record opslaan. Het liefst in een CSV file op het netwerk of bv. Google Drive of Dropbox

Nu blijkt dat de Windows CE 6.0 op dit apparaat mij heel weinig mogelijkheden geeft. Wifi werkt wel, maar toegang in mijn netwerk geven is ook al weer een uitdaging.
 
De reden dat hij lastig reageert op het netwerk kan waarschijnlijk een certificaat probleem zijn (zo ook ubuntu op sommige WPA enterprise netwerken)....
Wellicht een oplossing voor te vinden.

Kom je wel in network shares met de PDA, of dit ook niet, anders wordt het natuurlijk al lastig om het op je netwerk op te slaan....


Ik heb geen ervaring met betreffende de PDA en/of Windows CE, dus weet ook zo even niet wat daar allemaal op kan draaien. Maar ik denk toch, dat je op een web applicatie uitkomt.

Er is geen mogelijkheid om Windows CE 6 te virtualiseren, dus kan niet kijken wat de verdere mogelijkheden zijn....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb uiteindelijk de software Mato-Scan gevonden op http://moto-scan.com/
Dit werkt voor mij PERFECT! En is gemakkelijk te installeren en naar eigen wensen in te richten.

Dank voor de hulp!
Richard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan