textboxen vullen aan de hand van variabelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nerdje82

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2016
Berichten
44
Hallo hulpverleners,

Ik ben op zoek naar een antwoord op mijn probleem:)
Ik heb een werkblad met 30 rijen A1:A30. Op elk van deze rij staat een persoon en tot aan rij AZ zijn/haar gegevens. Dit werkblad wordt beschreven d.m.v. een userform1. werkt goed! Deze mensen kunnen een activiteit gaan doen en dat wordt dan weggeschreven in cel K van het werkblad.

Ik wil een user form maken met de titel "activiteitenlijst" waarin zichtbaar wordt, bij het openen van dit user form(activateduserform), de gegevens van degene die op activiteit zijn of zijn gegaan.

Ik wil geen 30 rijen met textboxen op het user form hebben. Ik wil dit doen met 10 rijentextboxen. Ik wil dat deze textboxen dus gevuld worden van boven naar beneden.
Als er dus meerdere personen zijn , die op activiteit zijn moet hij dat dus van boven naar beneden gevuld worden. Omdat het kan variëren wie er op activiteit zijn moeten de textboxen dus verschillende mensen kunnen weergeven aan de hand van wie er op activiteit is.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is anders kan je het al lezen in mijn naam :)
Weet iemand welke code ik hiervoor kan gebruiken ? Lees ik ben een beginneling !!!:d
 
Het eerste advies voor een beginneling is dan om een voorbeeld document te plaatsen ;)
 
Bekijk bijlage map101.xlsm

Nou dat advies heb ik dan maar ter harte genomen :)
Bij deze een bijgevoegd document. Dit is niet het echte document maar een voorbeeld!!
Op blad 1 zie je de rijen staan die je kan bewerken met de knop bewerkgegevens wanneer je dit hebt gedaan en je drukt op gegevens wijzigen komt de info in excel.
Maar nu wil ik een userform die mij alleen de info laat zien van wie er weg zijn of zijn geweest!
Als je op activiteiten lijst drukt zie je een beetje wat ik bedoel.
Hoe laat ik userform 2 nu dit automatisch late invullen , van boven naar beneden ?
hoop dat je me kan helpen ? en kan uitleggen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan