IMAP mappenstructuur outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steeg

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
119
Goedenavond,

Ik zou graag outlook (2007) gebruiken voor mijn IMAP e-mail accounts, echter loop ik tegen een probleem aan dat onder de accountnaam de mappen staan die onder die account behoren --> Alles staat kriskras door elkaar, namelijk deleted items, drafts, junk e-mail, mappenlijst, ongewenste email, postvak in, sent items. In die volgorde.

Ik zou graag hebben dat ik postvak in boven aan heb, daarna concepten, sent items, junk, deleted, rest van de mappen....

Is dit mogelijk om in te stellen in outlook? Ik had het namelijk in windows live mail wel op die manier (automatisch). Ook in Thunderbird gaat het goed, maar dat programma gebruik ik liever niet.

Wie kan mij helpen?
 
Als je een item met de linker muisknop 'vastpakt' en terwijl je de muisknop ingedrukt houdt, versleept, dan kun je de volgorde aanpassen.
 
Hartelijk dank voor de reacties, maar dat lukt niet op deze manier. Favoriete mappen zou kunnen, maar het zijn redelijk veel mappen en verschillende e-mail accounts. De mappen staan in alfabetische volgorde, waardoor postvak in bijna onderaan staat (boven sent items). Ik maak gebruik van IMAP. Kan iemand mij helpen?
 
Ik begrijp het niet echt? Als je een account 'vastpakt' met de muis, dan sleep je dat account toch naar boven (of naar onderen)? Een wat dikkere horizontale lijn geeft aan waar je de muisknop los kunt laten en waar de nieuwe positie van het account zich gaat bevinden.
 
Het gaat niet om de account zelf, het gaat om de mappen binnen die account. Postvak in en Sent items staan onderaan (alfabetisch gesorteerd, ik weet niet hoe dit niet anders kan). Dit wil ik natuurlijk bovenaan hebben staan. Die mappen kan ik niet verslepen. In Thunderbird staat het wel goed, maar dat programma gebruik ik liever niet. Is het iets wat ik in met stellen in outlook 2007 of kan outlook gewoon minder goed met IMAP omgaan?
 
Ook binnen mijn Imapaccountje sleep ik de mappen van hot naar her (zie bijv. het mappie Postvak in)

imap.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan