Map verwijderd op Android SD kaart herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sj0nnie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2013
Berichten
58
Goedemiddag,

Het touchscreen van mijn telefoon (android) werkt niet goed meer ( Ben aan het reizen en ga een nieuwe kopen).
Gisteren heb ik toen perongeluk de verkeerde map verwijderd (DCIM) met al mijn foto's via:
Instellingen -> opslag -> S D kaart:
Ik hoefde alleen op verwijderen te drukken en hoefde dit niet te bevestigen....

Ik heb al op internet gekeken en verschillende programma's gebruikt zoals:
1. EaseUS Data Recovery Wizard
2. Recuva
3. Yodot Recovery for Android
4. PC Inspector File Recovery (lukte niet eens om te draaien....)
5. Asoftech Data Recovery (draait nu heb er eigenlijk geen hoop op....)

Alle programma's hebben niet het juiste resultaat opgeleverd.
Ik vind alleen 'oude verwijderde bestanden' die ik bijvoorbeeld 1 voor 1 had verwijderd.

Heeft iemand enig idee wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt voor de moeite!
 
Laatst bewerkt:
Hier gebruik ik de gratis app ES File Explorer. Daarmee krijg je toegang tot alles wat niet strikt systeemgebied is. In het linker menu vind je de Prullenbak of Recycle Bin. Er is een kans dat de bestanden niet gewist zijn en nog in die map staat. Kan de map anders misschien "verborgen" zijn? Kijk dan eens bij de Apps en Widgets pagina's, het icoontje met de witte blokjes. ES File Explorer heeft trouwens ook een map in het linker menu van "Verborgen bestanden." Succes
 
Hier gebruik ik de gratis app ES File Explorer. Daarmee krijg je toegang tot alles wat niet strikt systeemgebied is. In het linker menu vind je de Prullenbak of Recycle Bin. Er is een kans dat de bestanden niet gewist zijn en nog in die map staat. Kan de map anders misschien "verborgen" zijn? Kijk dan eens bij de Apps en Widgets pagina's, het icoontje met de witte blokjes. ES File Explorer heeft trouwens ook een map in het linker menu van "Verborgen bestanden." Succes

Bedankt voor jouw reactie!

Ik heb net even gecheckt en de prullenbak is leeg en ik kan geen verborgen mappen vinden.
Ik heb wel toevallig bij de DCIM map van het interne geheugen in de map .thumbnails alle kopien gevonden van de foto's. Echter is dit wel 20 kb per foto...

Kan de map anders misschien "verborgen" zijn? Kijk dan eens bij de Apps en Widgets pagina's, het icoontje met de witte blokjes. Ik kan dit icoontje niet vinden.
 
Alles wat je niet gebruikt staat nog in Apps. Daar kan je kiezen tussen App's en Widgets. Dit icoontje, met bij mij witte blokjes, moet in de balk staan onder ieder bureaublad. Het is maar een gok of mappen er ook in terecht komen. Het zijn meerdere pagina's.

De map kan niet in een andere map zijn geplaatst met een verkeerde beweging?
 
Alles wat je niet gebruikt staat nog in Apps. Daar kan je kiezen tussen App's en Widgets. Dit icoontje, met bij mij witte blokjes, moet in de balk staan onder ieder bureaublad. Het is maar een gok of mappen er ook in terecht komen. Het zijn meerdere pagina's.

De map kan niet in een andere map zijn geplaatst met een verkeerde beweging?

Ik kan het helaas niet vinden.
Ik zag dat er daadwerkelijk een x aantal GB was afgeschreven van mijn SD kaart en mijn interne geheugen zit zo goed als vol, dus dat is niet mogelijk....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan