wachtwoord verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo,
ik heb vandaag mijn samrtphone Samsung j5 ontvangen, maar nog geen simkaart geinstaleerd omdat mijn nummerbehoud nog niet is afgehandeld, dit gebeurt pas 23 dec a.s.;
maar omdat ik wel wifi heb van ziggo, wilde ik toch al e.e.a. bekijken en aanpassen op het mobieltje,
nu kreeg ik op een gegeven moment de vraag om een wachtwoord te maken, dit heb ik dus gedaan, maar nu moet ik iedere keer als ik het mobieltje wil gebruiken het wachtwoord invullen, ook als die niet is uitgeschakeld, maar iin de 'ruststand' gaat,
dit is irritant, mijn vraag daarom:
hoe kan ik dit wachtwoord verwijderen ?
 
Gewoon via de instellingen. Zelfde plek als waar je 'm d'r op hebt gezet.
 
ik kan begrijpen dat het via instellingen moet, maar waar ?
ik vind dat niet bij instellingen
 
Dat verschilt een beetje per apparaat. Zoek 't ergens bij 'beveiliging' of 'vergrendelingsscherm'
 
helaas vind ik niks via beveiliging enz,
zal denkelijk de fabrieksinstellingen moet terugzetten, hopelijk is het wachtwoord dan ook verdwenen.
 
Nou, dat lijkt me een beetje overdreven voor een wachtwoord... Ik zou toch nog eens een blik, desnoods instelling voor instelling, over je instellingen werpen. Stuur anders eens een paar screenshots van je instellingen scherm.
 
Hoe???

Misschien wel eens vermelden hoe je het hebt opgelost om eventueel andere gebruikers op weg te helpen als ze hetzelfde probleem hebben.
 
toch gevonden via de instellingen/beveiliging/vergrendeling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan