browseroorlog / malware/virus? weet iemand wat dit is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Surfert

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2009
Berichten
43
hallo, ik vind het niet makkelijk te beoordelen of dit een virus/malware is of niet.

ik gebruik normaal gesproken altijd google chrome voor internet, in 98% van de gevallen.
Nu gebruik ik sinds eergisteren firefox gedurende 15 minuutjes ongeveer en sindsdien start google chrome zeer langzaam op.
dwz, ik klik bijv. eerst op google chrome en dan gebeurt er niets. Daarna na een bepaalde tijd, bv 60 sec of 3 minuten oid klik ik firefox aan en pas als ik de google start up page aanklik in firefox gaat de browser google chrome ook opstarten.

Wat moet ik hier van denken? is dit een gevalletje browser oorlog, een virus of beide of is er iets totaal anders aan de hand?

(ik heb al bepaalde dingen zelf geprobeerd zoals de Default directory van Chrome veranderen in _Default en ook de prioriteiten op hoog gezet)

graag hulp ...
 
klinkt als een conflict, maar ik heb alle browsers naast elkaar en dit probleem nog niet gezien. Staat de ene toevallig geïnstalleerd "voor iedereen" en de andere als "alleen voor deze gebruiker" ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan