Windows 10 maakt geen wifi bij KPN verbinding na update Microsoft, hoe te herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Windows 10 maakt geen wifi bij KPN verbinding na update Microsoft, hoe te herstellen?

Mijn moeder heeft dat probleem, uiteraard KPN gebeld, die verwijzen naar Microsoft, bij KPN durven ze geen herstel met je te regelen.

Wel kreeg ik een mogelijk tijdelijke oplossing, maar dat garanderen ze niet:

Windows vlaggetje + R

CMD

ipconfig /renew
Hoe lang dat blijft werken is even de vraag, maar ze geven aan dat er een herstel moet plaats vinden naar het herstelpunt, waar kan ik die in Windows 10 vinden en is dat veilig?
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor het antwoord, ik heb het bericht aangepast, moet het andere nog doorlezen.

Waarom Microsoft het niet terug zet is mij een raadsel, want dan is het probleem opgelost tot de volgende update die hopelijk wel goed is.
 
Waar is deze te vinden, of hoe is deze binnen te halen, volgens KPN kon het wel een paar weken duren?

Mijn moeder had volgens haar sinds zondag geen verbinding meer, kan ook maandag zijn.

Hoe kan ik zien dat het een Windows 10 build 1607 is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows vlaggetje + R
winver
 
Dat klopt dus, maar de computer werkt op dit moment, is het wel zo slim om het nu te doen?

Dan heb je 3 keuzes, welke zou gekozen moeten worden?

Ik ben bang dat ik mij daar niet aan durf te wagen.

Komt de goede update niet vanzelf binnen?

Edit:

Het is niet mijn computer, dus als het nu om zeep gaat, dan ben ik het haasje.
 
Laatst bewerkt:
Hou het achter de hand voor als het weer mis gaat.
Afhankelijk van of je systeem 32- of 64-bit is moet je de bovenste of de onderste kiezen.
 
Sorry, maar hoe kan ik zien hoe het een 32 of 64-bit is?

Er zat eerst Windows 8 op, later update naar Windows 10.

De juiste update gaat Microsoft toch wel uitvoeren?

Maar wanneer?

Edit:
ipconfig\renew

Zo heeft een KPN medewerker mij toch echt geholpen, het werkte na het opnieuw opstarten, zou de update inmiddels er al in zitten?
 
Laatst bewerkt:
Misschien nog een aanvullende tip voor het intypen van zoekopdrachten in Windows.
Het is niet echt noodzakelijk om naast het Windowsvlaggetje ook de R in te drukken.

1 muisklikje op het vlaggetje en dan gewoon beginnen te typen, in dit geval WINVER, volstaat.
 
Het is een 64-Bit.

Maar even wachten op een update van Windows 10?

Mocht het echt verkeerd gaan, de bovenste pakken?

Sorry, maar ik moet zo afsluiten i.v.m. verplicht rust nemen en slapen, mijn excuus dat ik zo abrupt afbreek.

Ik lees het wel, maar vermoedelijk niet vandaag meer.
 
Laatst bewerkt:
Als het nu werkt zou ik het in ieder geval zo laten en die optie pas uitvoeren als het weer mis mocht gaan.
Je hebt dan inderdaad de bovenste nodig.
 
Dank jullie wel voor alle moeite, ik ga nu echt op voorschrift mijn bed opzoeken.

Mochten er nog vragen komen, dan laat ik het weten, maar laat de vraag even open staan voor het geval dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan