scannen en HP ENVY 5540 All-in-One

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Kan iemand mij raad geven: hoe kan ik er voor zorgen dat, bij het scannen van een document naar e-mail (met bovenvermelde printer), de printer het e-mail-adres vindt? Nu lukt het mij niet.
 
Volgens mij kan dat ook niet...als er een document gescand wordt naar email zou automatisch het email-programma moeten openen met een nieuw bericht en het gescande document als bijlage bij het bericht.
Maar dan moet je wel een mail-programma als "Standaard" programma ingesteld hebben.
 
Dank voor de uitleg maar: hoe kan ik het mail-programma . . . . @hotmail.com als standaard programma instellen?
 
Ligt eraan hoe je dat email-adres gebruikt, d.m.v. een mail-programma als Windows ( Live ) Mail, Thunderbird, Incredimail of via je browser ( als webmail dus )..?
In het geval je webmail gebruikt via je browser is er dus geen mail-programma in gebruik en is dit dus niet mogelijk.
In dat geval moet je er voor kiezen om het gescande bestand als document ( bijv. Pdf ) op te slaan en vervolgens zelf als bijlage bijvoegen.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de uitleg. Ik vermoed dat het mail-adres gebruikt wordt via de browser. Zeker geen Live Mail, geen Thunderbird en geen Incredimail. De printer behoort aan een kennis van mij en die vroeg mij raad!!! Hij zal dus telkens het bestand als pdf-bestand moeten opslaan en dan als bijlage toevoegen.
 
Als het om email als webmail, via de webbrowser dus, gaat, ja, inderdaad.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan