Samsung account op LG G4

Status
Niet open voor verdere reacties.

TSAR

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Berichten
158
Ik heb een probleem met de besturing van mijn airco (van Samsung) van buitenuit (kan niet verbinden).

Ik nam dus contact op met Samsung, die als reden hiervoor opgaf dat ik geen Samsung account op mijn smartphone (een LG G4) heb.

Wanneer ik onder de instelling, tabblad algemeen, ga naar Accounts en synchronisatie dan zie ik daar idd geen Samsung account staan. Je kan daar wel een account toevoegen, maar daar kan ik dan niet kiezen voor Samsung account (wel Exchange, fb, google,...).

Iemand een idee ?
 
Lijkt me niet dat je (verplicht) een account op de smartphone moet toevoegen, maar gewoon eentje aanmaken (hier) en die daarna in de besturingsapp van de airco (hier te downloaden) invullen.

Tijs.
 
Tijs,

Ik heb reeds een account aangemaakt op de plaats die je opgaf (alsook daar mijn airco's opgegeven).
Ook die app is geïnstalleerd op mijn LG.

Echter wanneer ik in de app klik op "Out-of-home" en daar mijn login gegevens invul, dan krijg ik na een tijdje de melding dat deze niet correct zijn (hoewel ze dat wel zijn). Als antwoord hierop kreeg ik van Samsung te horen dat dit lag aan het feit dat er geen account op mijn LG stond.

Hij ging ervan uit dat mijn LG dus niet compatible was en de kous was af...

Een LG G4 is nu ook weer niet een derde rank modelletje, dus daar geloof ik niets van.
 
Uiteraard kan ik op mijn Samsung galaxy wel zo'n account toevoegen, maar zou wel erg inflexibel zijn als je alleen op Samsung smartphones met die app zou kunnen werken.

Misschien vind ik nog wat later dit weekend.

Ondertussen zou je kunnen checken bij Samsung of deze inflexibiliteit klopt.

Tijs.
 
Tijs,


Gisterenavond even gecheckt op de smartphone van mijn vriendin (een huawei P8 Lite) en ook daar hetzelfde als mijn LG G4 (geen Samsung account terug te vinden, ook niet na installatie van de app).

Bij de airco verdeler van België kon men dit niet bevestigen of dit enkel en alleen beperkt is tot Samsung smartphones...

Ik zoek ook aan mijn kant verder, alvast bedankt voor het meezoeken :)
 
Is het niet zo dat je telefoontoestel ook geregistreerd moet worden bij het online account van je airco zoals ook bij bankieren gaat?
Het is onlogisch dat je een samsung account moet aanmaken op je telefoon van een ander merk, terwijl de inlog info alleen in de app van je airco nodig is.
 
Ik vrees van niet, enkel air conditioner - washers/dryers - oven

Knipsel.PNG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan