Downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Hallo.
Op mijn laptop heb ik het programma Gemistdownloader waarmee ik kan downloaden van RTL, NPO, Youtube enz.
Ik zou op vakantie ook zoiets willen gebruiken op mijn Android tablet.
Is er iemand die een dergelijk programma weet voor een Android tablet? Ik kan het in elk geval niet vinden.
 
NPO

Hier kan je live kijken naar de publieke zenders plus themakanalen en in goede kwaliteit "Gemist."
Ik kan nu trouwens geen verbinding krijgen met Live TV of Thema kanalen maar wel met Uitzending gemist.
 
Ja dat klopt maar daar kun je geen programma's downloaden en vaak is de wifi verbinding in een hotel zo traag dat het alleen schokkerig gaat omdat het niet snel genoeg laadt. Daarom downloaden want dan kun je gewoon kijken als het gedownload is.
 
Dat had ik ook al geprobeerd maar op de laptop werkt het wel maar ik wilde het op mijn Samsung tablet gebruiken voor op vakantie, daarom was ik juist op zoek naar zoiets.
Als ik de link erin plak en op downloaden klik dan staat er dat hij gaat downloaden maar na enkele seconden is het downloaden al klaar en dat kan niet want dat is te snel.
De video is dan ook niet af te spelen, logisch want in feite is hij er ook niet.
Als ik het op mijn laptop doe komt er een schermpje waarin gevraagd wordt opslaan of afspelen maar op mijn tablet komt er niets.
Dus helaas het werkt niet bij mij.
 
Tablets zijn gevoelig voor de Internet browser die je gebruikt. Niet alles kan met surfen even gemakkelijk. Installeer en gebruik daarom nog een andere browser. Het leek mij wel de aangewezen manier, tablets en telefoons met Android worden met name genoemd en er zijn niet veel alternatieven. Groet. Alfred
 
Ik zal het met een andere browser proberen, je hoort later van me. Bedankt voor de tip er staan er 3 op dus ik heb keuze.
 
Ja goeie tip Alfred met Firefox gaat het idd.
Great, bedankt voor de tip!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan