facebook account

Status
Niet open voor verdere reacties.

fenerbahce1994

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
Berichten
52
Hallo,

Mijn moeder had een zakelijke facebook account, waar ze handel mee dreef. Ze had 1000+ vrienden, maar de account is door iemand verwijderd..
Helaas weet ze haar facebook naam en wachtwoord niet meer... Ik heb van alles geprobeerd, zoals vragen beantwoorden enzo, maar ik kwam helaas niet verder... Ze was maanden lang automatisch ingelogd via haar mobiel.. Is er een manier om de gebruikersnaam op te zoeken via haar telefoon, of contact op te nemen met facebook en erachter komen wie de account heeft verwijderd??

Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
Heeft ze nog een persoonlijke pagina.

Je zakelijke facebook pagina wordt gekoppeld aan je persoonlijke pagina. Standaard is je persoonlijke pagina ‘actief’ maar als je vanuit je zakelijke pagina wilt reageren op berichten dan dien je om te schakelen naar je zakelijke pagina. Dit kun je doen door boven in de blauwe balk op het pijltje te klikken. Vervolgens kun je je zakelijke pagina aanklikken. Proberen als dat zo is.

En of hier deze faq. http://www.commecom.nl/2012/02/03/contact-opnemen-met-facebook/
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.

Volgens mij heeft ze gewoon appart nog een persoonlijke account gemaakt, dus ik denk dat het niet gaat werken... Maar ik zal zo ff kijken op haar mobiel.

Is er een manier om de gebruikersnaam via haar telefoon te vinden?

Groetjes
 
Dat is vaak zo. Als je met facebook problemen hebt dan zijn ze niet thuis. Ik heb hier al diversen proberen te helpen met problemen met facebook. Facebook s?cks. :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan