Hoe fake is deze melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack020

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
54
dit kwam in mijn browser tevoorschijn.

http://i.imgur.com/EK5hB05.png

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk fake toch? en dus spyware/phising attempt toch? Kan me namelijk niet voorstellen dat dit legit is omdat het in mijn browser tevoorschijn kwam. (volgens mij is dit ook een mozilla firefox pagina, terwijl ik chrome gebruik :rolleyes:)

Schade aan het systeem 28.1% ook... denk dat ik dat wel zou merken prestatie gewijs :D

heb al Malwarebytes Anti-Malware, AVG, en SUPERAntiSpyware gedraaid en alleen SAS vond spyware en heeft het verwijderd.


Dus, hoe fake is dit?

En moet ik er nog iets aan doen. (nu ik MaM, AVG en SAS al heb gedraaid en SAS spyware detecties heeft gevonden en verwijderd.)

bij voorbaat dank, J~
 
Ik begrijp het niet. Verschijnt dit dan zo maar? En op welke pagina? Bezoek je die dan? Hoe kom je op dat adres? Ik bezoek veel pagina's en daar verschijnt ook zoveel rommel. Als het iets met virussen, malware te maken heeft dan hoort je eigen beveiliging alarm te slaan en niets anders! Bij mijn Google staat of de websites veilig zijn en als ik pagina's bezoek die schade willen aanrichten of men wil inbreken dan wordt de de website geblokkeerd middels een groot rood kruis aangebracht door mijn eigen beveiligingssoftware. Ook op helpmij staat nu aan de rechterkant iets van repair en vaak is de suggestie dat er iets mis is en dan moet je op een link klikken. Allemaal flauwekul!
 
Laatst bewerkt:
Ook op helpmij staat nu aan de rechterkant iets van repair en vaak is de suggestie dat er iets mis is en dan moet je op een link klikken.
Oh? Waar? :p
HelpMij.JPG

Nee, ook niet bij dit of een ander draadje.
Leve m'n ad-blocker.
Sorry Helpmij!
 
Laatst bewerkt:
@edmoor
In Firefox zie ik niets. Ik heb er niet zoveel problemen mee. Ik wil maar zeggen op dergelijke advertenties en repair tools moet je niet ingaan. Er staat ook vaak 'Microsoft' bij. Wat zegt dat? Niets?
 
Zoals eerder opgemerkt, Adblock Plus verlost je van die reclame pop-ups.
Schade aan het systeem 28.1%
Hecht geen geloof aan zo'n flauwekul en vertrouw alleen op je vertrouwde software (Anti Virus enz.).
 
Laatst bewerkt:
lol, dus het is een Add? Dat is nieuw voor me. Dacht dat het mal/spyware was.

Heb addblocker plus maar die laat nog wel eens wat door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan