• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere regels opzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kojan007

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2016
Hallo lezers,

ik heb een blad waar ik op wil gaan zoeken. (zie gele pijlen in dit bestand) als je deze selecteer en op zoeken druk, dat is een macro knop (module 1). Dan komt er een waarde uit zie onderaan. (zie rode pijlen)dit is in aantallen.Als maar dat wil ik niet ik wil dat wel de aantal gezochte waarde in een ander blad komt te staan. bijvoorbeeld uitkomst is 3 dan wil ik de 3 regels uit Query15 Export Excel opzoeken, en die 3 regels in blad fouten resultaat neer zet en niet een getal. Ik kom er niet meer uit. ik hoop dat ik dit een beetje goed uitgelecht heb en dat het lukt.

m.v.g. kojan

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bestel eerst maar eens een doos leestekens aan de Kerstman!!

Bestel eerst maar eens een doos leestekens aan de Kerstman!!

Sorry, voor de fouten cobbe maar ik heb dyslectici en heb daar moeite mee om goede zin opbouw en iets te omschrijven. ik hoop dat je dit kan waarderen.

Hoi kojan,
Welkom op het forum:)
Is zoiets de bedoeling?

Ja, dit is de bedoeling maar dan op het blad van fouten opzoeken,kan dit ook met een formule?? I.v.m dat ik dit moet zoeken in een andere Excel bestand en die mag ik niet veranderen. maar wat je gemaakt heb dat is wel de bedoeling. Bedankt alvast.

Laatst bewerkt:
Kan iemand nog helpen ik zit vast wat er gemaakt is wel de bedoeling maar ik mag in Query15 Export Excel niks verranderen daarom zoek ik een formule of een macro die dit doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan