Nvidia GTX 580

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambo200

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2012
Berichten
42
Hallo vrienden, ik kreeg van iemand een Nvidia GTX 580 maar wat blijkt deze is onvolledig....De aansluiting voor op het moederbord en dus ook de Chipset zit er niet meer op. Ik kan er dus niets mee aanvangen....Weet iemand of ik deze onderdelen ergens kan kopen? Zou het jammer vinden moest de kaart op het Containerpark terecht komen....graag uw antwoorden tegemoetziend. Greetz.....Rambo200:rolleyes:
 
De aansluiting voor op het moederbord en dus ook de Chipset zit er niet meer op.
Het is mij niet duidelijk wat je hiermee bedoelt, een plaatje zegt vaak meer dan 1000 woorden dus maak er eens een foto van waarop duidelijk te zien is wat je bedoelt en plaats die..:rolleyes:
 
Beetje vreemd verhaal, kan je dit onderbouwen met een foto?
 
Uit deze foto's valt totaal niks op te maken maar als het gaat om de PCI-e aansluiting die mist is de complete pcb weg en dus moet je dit overblijfsel ( want dat is het ) van wat eens een videokaart was, gewoon de bodem van de kliko laten zien.
 
vrees dat ik er niet veel meer zal kunnen mee aanvangen....
Compleet juiste redenering. Kliko dus.
 
Hier kan slotje op. Met de kaart is niets meer aan te vangen.............:confused:
 
Das alleen een koelblok videokaart zelf is niet eens aanwezig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan