Alert box bovenaan de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsreplaced

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2016
Berichten
5
Beste mensen,

Op mijn site http://www.itsreplaced.nl wil ik graag bovenaan de pagina een rode box met erin de melding dat er op het moment een korting geld. Het lukt mij niet om dit voor elkaar te krijgen. De site is gemaakt in wordpress en het menu is fixed. Met mijn kennis krijg ik het niet voor elkaar. Ik hoop dat het duidelijk is en iemand mij kan helpen. Als ik meer informatie moet geven dan kunt u daar natuurlijk naar vragen.

Toevoeging:
Waarom ik het niet voor elkaar kreeg is omdat het menu op fixed staat. Haal ik dit weg word hij klein en gaat hij naar beneden. Daarom komt dus de rode box achter het menu en zie je hem dus niet.
http://www.itsreplaced.nl/wp-content/themes/nisarg/images/forum.png <- Deze afbeelding geeft misschien meer duidelijkheid hoe ik het wil hebben. Met in de rode box natuurlijk de melding.
 
Laatst bewerkt:
Erg bedankt voor uw oplossing. Ik heb niet de aangewezen plugin gebruikt maar een andere. Alleen is nu nog wel het probleem dat de balk voor het menu komt omdat het menu 'fixed' is. Het is dus de bedoeling dat de balk boven het menu komt.
 
De website maakt gebruik van Bootstrap 3.3.x dus je kunt ook daar iets van kiezen, bijvoorbeeld een "modal" op de home pagina.
html
Code:
<div id="rodebox" class="modal fade in">
   <div class="modal-dialog" role="dialog">
      <div class="modal-content">
         <div class="modal-body">
            <p>Uw korting staat klaar.</p>
            <p>Dit is de tekst dat er op dit moment een korting is.</p>
            <button type="button" class="btn btn-success" data-dismiss="modal">Sluiten</button>
         </div>
      </div>
   </div>
</div>
<script type="text/javascript">
$(window).load(function(){
   $('#rodebox').modal('show'); //toon modal als je op de pagina komt
});
</script>
Met wat css om de kleur aan te passen
Code:
#rodebox .modal-content {
   background-color: #f00;
   color: #fff;
}
Info modal

Suc6. Have fun.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan